تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

بسته دوم والپیپر های گرافیکی  شامل ۲۱ تصویر زمینه با رزولیشن بالا و کیفیت اچ دی با موضوع طبیعت

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:فروشگاه, قالب, مارشال, مارشالگ , :: 15:16 :: نويسنده : admin

با احترام

همانطور که میدانید سیستم مدیریت محتوای وردپرس ، سیستمی است بسیار انعطاف پذیر تجربه نشان داده است که از وردپرس برای ایجاد هر سایتی میتوان استفاده نمود . یکی از استفاده هایی که امروزه در وب سایت های پارسی زبان مشاهده میکنیم ، استفاده از وردپرس به منظور فروشگاه ساز هست .

برای این ساعت از تهران دانلود قالب بسیار زیبا و پویای فروشگاهی مارشال را برای شما عزیزان آماده نموده ایم که طراحی و کدنویسی آن توسط تیم تهران دانلود انجام شده است که میتوانید این قالب ارزشمند و گران قیمت را بصورت رایگان از ادامه مطلب دریافت نمایید.

 

پانوشت:درخواست عاجزانه اینجانب طراح قالب از شما دوست عزیز این است که برای حمایت از ما حتما با ذکر منبع کپی کنید و متن کپی رایت را حذف نکنید…

 

افزونه های مورد نظر در ادامه مطلب ذکر شدند

با سپاس

 



ادامه مطلب ...


سلام و عرض ادب خدمت کاربران سایت تهران دانلود . پس از حدود ۱ ماه دوباره به وبسایت برگشتم و امروز برای شما عزیزان مطالب زیبا و جالبی آماده کرده ام. یکی از این مطالب، مجموعه بکگراند های وب هست که برای طراحی هدر و قالب وبسایت های گوناگون بسیار کارآمد است. از این بکگراند ها در طراحی وبسایت های خارجی به وفور استفاده شده و رنگ بندی جالب و زیبایی هم دارند. با ما در ادامه مطلب همراه شوید!

 



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 12:39 :: نويسنده : admin

سری آیکون های جدید شکلکی جدید. بهتر از این عنوانی پیدا نکردم و اگر بد هست ببخشید!! این سری از آیکون ها، گرافیکی تر شده و حالت های زیبایی دارد. این پک زیبا و جدید را از ادامه مطلب این پست دریافت کنید.

 



ادامه مطلب ...


سربرگ جدید و ایرانی با طرح ترنج زمینه سفید  با فرمت پی اس دی

 



ادامه مطلب ...


درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان