دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون Babylon Pro v9.0.0.r30
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
نسخه جدید قویترین دیکشنری جهان با کرک کاملآ تست شده و سالم!
امروزه نرم افزارهای دیکشنری و آموزش زبان در سراسر دنیا از علاقه مندان بسیار زیادی برخور دارند. به همین منظور امروز در سایت پرشیا دانلود ورژن جدیدی از یک نرم افزار دیکشنری بسیار پر طرفدار را برایتان آماده کرده ایم. دیکشنری Babylon یکی از محبوب ترین نرم افزارهای دیکشنری است که اکثر افراد در جهان از آن برای ترجمه لغات و متون به زبان های مورد نظر خود استفاده می کنند. این دیکشنری به صورت پیش فرض از ۱۷ زبان مختلف جهان که به اصطلاح زبانهای زنده دنیا به شمار میروند پشتیبانی می کند که از جمله این زبانهای میتوان به زبان شیرین فارسی اشاره نمود. همچنین این دیکشنری از محیط بسیار ساده ای برخوردار بوده و با یک کلیک لغت یا متن مورد نظر به صورت صحیح و روان ترجمه می شود. علاوه بر این دیکشنری بابیلون می تواند به صورت آنلاین اقدام به ترجمه متن مندرج در وب سایت های اینترنتی نماید که شما با کمک این قابلیت به راحتی می توانید وب سایت های خارجی را به زبان فارسی مشاهده کنید. توانایی تبدیل واحدهای پولی و نیز قابلیت تلفظ صحیح و درست کلمات با صداهای مختلف از دیگر ویژگی های این دیکشنری به شمار میرود.

 

برخی از ویژگیهای این نرم افزار:
- ترجمه ی کامل و قدرتمند متون و لغت تنها با یک کلیک.
- پشتیبانی از ۷۵ زبان مختلف دنیا از جمله زبان فارسی.
- امکان تلفظ صحیح و درست کلمات.
- داشتن مبدل تبدیل واحد پول.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و …

قابلیت های اضافه شده در نسخه جدید نرم افزار:
قابلیت ترجمه کامل صفحات وب سایت ها.
- قابلیت ترجمه متن فایل های سند با فرمتDoc, TXT و PDF.
- سازگاری کامل با دیکشنری های مایکروسافت آفیس در Spell های آنها.
- قابلیت اتصال به دایره المعارف بزرگ Wikipedia.
- قابلیت جدید Live Translation Community.
- قابلیت جدید Spelling & Proofreading.
و …

طریقه رجیستر نرم افزار با استفاده از Crack:
اگر از ورژن های قبلی دیکشنری بابیلون استفاده می کنید به طور کامل آنرا حذف نمایید و سپس اتصال خود را از اینترنت قطع نموده و با کلیک بر روی فایل Babylon9_setup_full از فایل دانلود شده اقدام به نصب نرم افزار نمایید. در مرحله ی آخر از نصب نرم افزار در کادر مربوطه آدرس ایمیل خود و یا آدرسی را به دلخواه مانند aaa@aaa.aaa را وارد کنید. در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز با کلیک راست بر روی آیکون برنامه و انتخاب گزینه ی Exit از دیکشنری خارج شوید. پس از اینکار وارد پوشه ی Crack از فایل دانلود شده و فایل Babylon.exe موجود در آنرا در محل نصب نرم افزار (مسیر C:Program FilesBabylonBabylon-Pro) کپی کنید و در صفحه ی باز شده دگمه Yes را انتخاب نمایید. حال در همان پوشه با کلیک بر روی فایلی که کپی کرده اید دیکشنری را اجرا نمایید و سپس مجددآ در نوار Taskbar و در کنار ساعت ویندوز بر روی آیکون برنامه کلیک راست کرده و اینبار گزینه ی Confirmation را انتخاب کنید. در پنجره ی ظاهره شده وارد تب Connection شده و تیک گزینه ی Enable online updates را برداشته تا غیر فعال شود اینکار مانع از غیر فعال شدن کرک می گردد.

______________________________________________________

راهنمای دانلود :

لینک دانلود این مطلب را از کادر زیر کپی کرده و بر روی محل تایپ قسمت آدرس مرورگر
اینترنتی خود Paste نمائید و سپس با زدن کلید Enter آن رابراحتی دانلود کنید

http://dl4.mihandownload.com/2011/Armin/February/Babylon_Pro_v9.0.0.r30_www.MihanDownload.com.zip

حجم: ۱۱٫۳ مگابایت

رمز: www.mihandownload.com


  • تاریخ: جمعه 13 اسفند 1389برچسب:Babylon دانلود دانلود اخرين ورژن نرم افزار دانلود جديد ترين نرم افزار دانلود دیکشنری بابیلون دانلود دیکشنری قوی دانلود رايگان دانلود رايگان نرم افزار دانلود مترجم متن دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار 2010 دانلود نرم افزار اموزش زبان دانلود نرم افزار ترجمه متن دانلود نرم افزار جديد دانلود نرم افزار دیکشنری دانلود نرم افزار دیکشنری بابیلون دانلود نرم افزار مترجم دانلود نرم افزار مترجم متون سايت دانلود نرم افزار نرم افزار نرم افزار جديد ,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان