دانلود فونت انتظار نسخه ۱٫۰۰ – فونت حرفه ای طراحی پوستر
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

اولین نسخه از فونت رسمی و حرفه ای انتظار، فونت مخصوص طراحی پوستر در نوروز ۹۰ آماده ارائه شد. فونت انتظار از ایجاد تغییرات گسترده بر روی فونت زر بولد تهیه شده است.
قبل از هر نوع قضاوت درباره این فونت، فونت انتظار را با اصل خود یعنی فونت زر بولد که یکی از رسمی ترین و پر کاربردترین فونت های مورد استفاده در نشریات و روزنامه هاست مقایسه کنید تا زیبایی غیر قابل انکار آن را تحسین نمایید. فونت انتظار شاید بدون اغراق زیباترین فونت رسمی است که در طراحی پوستر و بنر و تراکت و … کاربرد دارد و شاید کمتر گرافیست و طراحی باشد که با این فونت آشنا شود و از آن استقبال نکرده و به زیبایی خاص فونت انتظار نسبت به سایر فونت های رسمی معترف نباشد.

دانلود فونت انتظار نسخه 1.00 - فونت حرفه ای طراحی پوستر

دانلود - Download Link (حجم: 402 کیلوبایت)

رمز فایل: www.melidownload.com

 
 

 


  • تاریخ: دو شنبه 8 فروردين 1390برچسب:entezar font, farsi font download, دانلود, دانلود فونت, دانلود فونت انتظار, دانلود فونت طراحی, دانلود قلم فارسی, فونت, فونت تخصصی فارسی, فونت جدید فارسی, فونت حرفه ای فارسی, فونت خوش خط فارسی, فونت خوش خطی فارسی, فونت زیبای فارسی, فونت فارسی, فونت فارسی انتظار, فونت فارسی برای طراحی, فونت فارسی طراحی, فونت فارسی طراحی پوستر, فونت فارسی ویژه طراحی, فونت مخصوص طراحی پوستر, فونت مناسب طراحی, فونت گرافیکی فارسی, قلم انتظار,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان