دانلود آسان و بدون دردسر از تورنت با µTorrent 2.2.1.25154 Final
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

نرم افزار µTorrent ابزاری کم حجم و قدرتمندی برای مدیریت دانلود فایل از تورنت می باشد که با امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد می توانید فایل های به اشتراک گذاشته شده ی تورنت از جمله فایل، آهنگ، فیلم، بازی و … را به سادگی دانلود نمائید.
به کمک این نرم افزار می توانید بصورت همزمان چند فایل را از سایت ها تورنت دانلود کرده و یا در هنگام دانلود از قابلیت Resume برای توقف موقت دانلود استفاده کرد. جستجو در سایت های تورنت، اولویت بندی پهنای باند و دانلود خودکار از RSS و Mainline DHT از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. این نرم افزار بر خلاف کلاینت های مختلف تورنت، مقدار کمی از منابع سیستم شما را مصرف می کند.

دانلود - Download Link (حجم: 375 کیلوبایت)

رمز فایل: www.melidownload.com

 

  • تاریخ: یک شنبه 14 فروردين 1390برچسب:تورنت, دانلود, دانلود آسان از تورنت, دانلود از Torrent, دانلود تورنت, دانلود رایگان µTorrent, دانلود سریع از تورنت, دانلود فایل از Torrent, دانلود فایل از تورنت, دانلود فایل های تورنت, دانلود مستقیم µTorrent, دانلود نرم افزار µTorrent, دانلود همزمان از تورنت, روش دانلود از تورنت, مدیریت دانلود, نرم افزار uTorrent, نرم افزار µTorrent, نرم افزار تورنت, نرم افزار دانلود از تورنت, نسخه جدید µTorrent, ورژن جدید µTorrent,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان