دانلود بازی ماشین سواری Fast Five the Movie: Official Game برای موبایل
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

بازی موبایل Fast Five the Movie: Official Game که محصول شرکت Gameloft یک بازی جذاب و زیبا می باشد که با دو فرمت جاوا و sis در اختیار شما قرار گرفته است که قرمت جاوای این بازی در سایز 240×320 می باشد. شرکت کنندگان در این بازی برای رسیدن به رتبه های بالا تلاش فراوانی می کنند. رقابت در حالت های مختلف و دریافت اعتبار در بازی از ویژگی های این بازی می باشد که هم اکنون از دانلودستان آماده دریافت شده است.


 

 


  • تاریخ: شنبه 20 فروردين 1390برچسب:بازی, بازی Fast Five the Movie Official Game, بازی gameloft جدید, بازی اتومبیل رانی, بازی جاوا, بازی جدید موبایل, بازی سونی اریکسون, بازی موبایل, بازی نوکیا, بازی گیم لافت, دانلود Fast Five the Movie Official Game, دانلود بازی, دانلود بازی مسابقه ای, دانلود رایگان بازی, ماشین سواری موبایل, مسابقه اتومبیلرانی موبایل, مسابقه ماشین,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان