فیلمبرداری با کیفیت بالا در موبایل توسط Qik Video Camera Pro v1.00 – سیمبیان سری 60 ورژن 3 و 5
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

استفاده از نرم افزار های سایت اندروید مارکت ، یکی از مشکلات همیشگی کاربران ایرانی گوشی های با سیستم عامل گوگل اندروید است. امروز در سایت ملی دانلود نرم افزاری را برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که با کمک آن به راحتی خواهید توانست گلچینی از نرم افزار ها و بازی های اندروید مارکت ، به همراه تعدادی از نرم افزار های اسلامی و مذهبی اندروید را دریافت نمایید. نام این نرم افزار ، بازار بوده که توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان برنامه نویسی شده است و می توانید هم اکنون از سایت دانلودستان دریافت نمایید.


 


  • تاریخ: شنبه 20 فروردين 1390برچسب:آموزش دانلود از فروشگاه آندروید, آندروید مارکت, استفاده از فروشگاه آندروید, برنامه آندروید, برنامه بازار آندروید, حل مشکل فروشگاه اندروید, دانلود از آندروید مارکت, دانلود از فروشگاه آندروید, دانلود نرم افزار بازار, روش استفاده از آندروید مارکت, نرم افزار آندروید,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان