دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassin’s Creed : Brotherhood
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:بازی Assassin's Creed Brotherhood, خرید آنلاین بازی Assassin's Creed Brotherhood, خرید پستی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود Assassin's Creed Brotherhood با لینک مستقیم, دانلود pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود از مدیافایر اساسینز کرید 3 2011, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود رایگان بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود رایگان بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود رایگان نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود مستقیم بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود مستقیم بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود نسخه PC بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه سالم بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه سالم و کامل برای pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامل بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود نهایی نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک SKIDROW بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک جداگانه بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک نهایی نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, :: 13:23 :: نويسنده : admin

اتزیو (Ezio Auditore da Firenze) بازگشته است. فردی که پس از غلبه بر عاملان قتل پدرش جیووانی آدیتوره (Giovani Aditore da Firenze) و پیوستن به فرقه‌ی قاتلان (Assassins) پا به شهر رم (Rome) گذاشته است. کسی که پس از وقایع نسخه‌ی قبل به قاتلی ماهر و چیره دست تبدیل شده است. کسی که نامش لرزه بر اندام Templarها که دشمنان اصلی وی به حساب می‌آیند می‌اندازد. وی بازگشته تا کسانی که ریشه‌ی فساد و تباهی و قتل و غارت را در رم گسترانیده‌اند از بین ببرد.
بازی در سال ۱۵۰۳، مدت کوتاهی پس از اتفاقات رخ داده در AC II آغاز می‌شود. شهر Monteriggioni تحت محاصره‌ی نیروهای سربازان Borgia درآمده که رهبری آنها را Cesare Borgia، پسر Rodrigo (که Ezio در آخر بازی قبل وی را به قتل رساند) بر عهده دارد. در این هنگام مردم Monteriggioni که خطه‌ی خود را مورد تجاوز می‌بینند بر علیه نیروهای Borgia دست به شورش می‌زنند و در پی این درگیری‌ها Mario عموی اتزیو به قتل می‌رسد. این خبر بهانه‌ای می‌شود تا اتزیو که حالا به فرد میان سالی تبدیل شده گرد از شمشیر و سپرش بروبد و عازم رم شود تا رهبر Templar‌ها یعنی Cesare را به سزای عملش برساند اما وی در گذر از این راه صعب العبور تنها نیست و دوست و یاران هیشگی وی یعنی Niccolò Machiavelli که یکی از عناصر سیاسی مهم ایتالیا بشمار می‌آید، Caterina Sforza که حاکم شهر Forli است و البته Leonardo da Vinci که بزرگترین مخترع جهان در آن زمان به حساب می‌آید وی را در نایل آمدن به هدفش یاری می‌کنند. البته اتزیو یک برتری دیگر هم دارد وی قادر است تا افرادی را استخدام و تربیت کند، این افراد که قاتلان جوان (Young Assassins) نام دارند پس از کسب تجربه‌ی کافی از اتزیو، در سراسر رم ماوا گزیده‌اند و منتظرند تا در صورت جنگ و درگیری بی درنگ به یاری اتزیو بشتابند.

|برای اولین بار در دنیا به همراه دانلود نسخه فشرده شده ۲گیگابایتی|

|آپدیت جدید بازی با نام Update v1.01 SKIDROW به پست افزوده شد|

|توضیحات نصب آپدیت برای نسخه فشرده به پست افزوده شد|

|آپدیت جدید بازی با نام Update v1.02 SKIDROW به پست افزوده شد|

طبق گفته‌ی یوبی سافت بازی در بخش Single Player چیزی حدود ۱۵ ساعت گیم پلی خواهد داشت! که در نوع خود بی نظیر است. نکته‌ی جالب اینجاست که بازی فقط در شهر رم اتفاق می‌افتد البته رم آنقدر عظیم و بزرگ هست که بازیکنان از آن خسته نشوند و به نظر می‌رسد انتخاب رم یک انتخاب هوشمندانه باشد. روند کلی گیم‌پلی نسبت به سری‌های قبل چندان تفاوتی نکرده است و شاید تنها نکته‌ی بحث برانگیز بازی قسمت Multiplayer آن باشد. بله AC: Brotherhood تنها بازی این سری است که دارای بخش MP می‌باشد. بخشی که کاملاً با بازی‌های هم سبک این بازی متفاوت است و مانند بازی‌های FPS جذاب و نفس گیر دنبال می‌شود. در این بخش شما توانایی بازی کردن با ۸ کراکتر مختلف را دارید که عبارتنداز: شکارچی، آرایشگر، کشیش، بانکدار،جلاد، دکتر، تاجر و یک کاراکتر مونث. این درحالی است که ۲ کاراکتر دیگر هم در این بخش قابل بازی هستند: دلقک که از طریق پیش خرید بازی از سایت Gamestop آزاد می‌شود و یک افسر نظامی که اگر بازی را از سایت Best Buy پیش خرید کنید قادرید تا با آن بازی کنید.
در بازی شما با سلاح‌های جدید و متنوعی رو به رو خواهید شد که عبارتند از: دارت‌های زهرآگین ،تیر و کمان، چنگال‌های تیز، بادبزن تیغ دار، چاقوهای بسیار کوچک، چاقوی ضامن دار (که به نوعی Hidden Blade به حساب می‌آیند اما برای Templarها) و سرنگ که مخصوص استفاده‌ی دکتر در بازی است. استفاده از سرنگ هم بدین گونه است که شما می‌توانید خود را دکتر جا زده و با سرنگ Templar‌ها را از پا در آورید. البته سازندگان وعده داده‌اند تمام سلاح‌هایی که در ACII موجود بود در این بازی هم قابل استفاده هستند.
قاتلان جوان (Young Assassins) قادرند تا به کشورهایی مانند اسپانیا، آلمان، انگلیس و … بروند و وظایفی مانند ترور افراد را انجام دهند. البته آنها قادر به نابود کردن افراد مهم نیستند و این وظیفه‌ی خود اتزیو است که به مقابله با این افراد بپردازد. اتزیو قادرست تا این افراد را در سراسر رم پخش کند و برای مقابله با Templar‌ها از آنان استفاده کند و همچنین قادر است تا آنها را به سلاح و زره مجهز کند. هر چقدر که اتزیو و گروهش مردم را از شر Templar‌ها نجات دهند اعتبار آنها نزد مردم افزایش می‌یابد.

منبع توضیحات: rgamer

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4000+
Memory: 1.5 Gb
Hard Drive: 8 Gb free
Video Memory: 256 Mb
Video Card: nVidia GeForce 7900 / ATI Radeon X1950
Sound Card: DirectX Compatible
Network: Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
DirectX: 9.0c

 

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows XP/Vista/7
Processor: Intel Core 2 Duo @ 2.6 GHz / AMD Athlon 64 X2 6000+
Memory: 2 Gb
Hard Drive: 8 Gb free
Video Memory: 512 Mb
Video Card: nVidia GeForce 8800 GT / ATI Radeon HD 4700
Sound Card: 5.1
Network: Broadband Internet Connection for Online Multiplayer
DirectX: 9.0c

 

تصاویری از محیط بازی:

brotherhood 01 small دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood brotherhood 02 small دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood

brotherhood 03 small دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood brotherhood 04 small دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood

brotherhood 05 small دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood brotherhood 06 small دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood

 

source دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. اقدام به نصب بازی نمایید پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. روش کرک و نصب بازی تست شده و سالم می باشد. تیم تهران دانلود امیدوار است از این بازی بی نظیر نهایت لذت را ببرید.

 

مشکلات رایج:

۱)اگر در هنگام بازی با مشکل d3dx9 و یا از این قبیل مشکلات مواجه شدید ، آخرین نسخه DirectX را نصب نموده و سیستم را ریستارت کنید و سپس به اجرای بازی بپردازید.هم چنین در اکثر بازی ها ، در فایل های دانلودی شما وجود دارد.

۲) در هنگام اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که همیشه آنتی ویروس شما غیر فعال باشد . زیرا اکثر مواقع ، آنتی ویروس ها ، کرک بازی ها را ویروس شناسایی کرده و آن را پاک می کنند و به همین علت شما نمی توانید بازی را کرک کنید و بازی اجرا نمی شود.

۳) سرورهای مختلف قابلیت جایگزینی همدیگر را دارا می باشند. به این ترتیب که اگر شما چند پارت به طور مثال از سرور Direct Link دریافت کنید و سایر پارت ها را از سرور Fileserve و یا Rapidshare و یا … ، در اکسترکت کردن بازی مشکلی بوجود نخواهد آمد.

 

caution دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

توجه: لینک های سرور Direct Link در قسمت "دانلود در پارت های ۱گیگابایتی" تا ۴۰ روز دیگر ، یعنی مورخه ۵ اردیبهشت ماه فعال خواهد بود. لطفا در دانلود خود دقت کافی را داشته و با توجه به مدت زمان دانلود خود ، از سرور مناسب استفاده نمایید. لینک سایر سرورها تا همیشه سالم بوده و بدون محدودیت زمانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 

download دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۵ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۶ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۷ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۸ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۹ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

 

- دانلود کرک نهایی SKIDROW بازی به صورت جداگانه

 

نسخه فشرده شده ی ۲گیگابایتی بازی (پخش اختصاصی) :

تیم دانلودها مفتخر است که به عنوان اولین وبسایت در دنیا ، نسخه فشرده ۲ گیگابایتی بازی بسیار محبوب Assassin's Creed Brotherhood را برای شما کاربران محترم آماده کرده است. ویژگی های این نسخه عبارتند از : حذف گزینه Multiplayer به طور کامل ، حذف تمامی زبان ها به غیر از زبان انگلیسی. تمامی ویدیوهای بازی و صداهای بازی با کیفیت اوریجینال بوده و به هیچ وجه دستکاری نشده اند. شما از هم اکنون می توانید این نسخه را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

 

source دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood توضیحات: پس از دانلود پارت ها ، ابتدا حتما آنتی ویروس خود را غیر فعال بسازید تا از پاک شدن فایل های کرک توسط آنتی ویروس شما جلوگیری شود. سپس به اکسترکت بپردازید. پس از اتمام اکسترکت ، به اجرای بازی بپردازید و اگر به مشکل برخورد کردید از فایل کرکی که وجود دارد به نام SKIDROW استفاده نمایید و بازی را کرک کنید.  دقت داشته باشید که برای داشتن صدا در بازی ، نیاز به فایل های رفع اشکال صوتی بازی می باشید که در زیر لینک آن ها قرار داده شده است. پس از دانلود فایل های رفع اشکال صدای بازی ، آن را اکسترکت نمایید و دقیقا در فولدر بازی کپی نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند . تیم تهران دانلود امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

 

download دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Duckload    Direct Link

 

download دانلود بازی فوق العاده زیبای عقیده قاتلان : برادری Assassins Creed : Brotherhood دانلود فایل های رفع اشکال صدا :

دانلود پارت ۱ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Rapidshare    Fileserve    Sharehoster     Direct Link

 

توجه: کاربرانی که هنوز هم با منشکل صدا روبرو هستند ، لطفا فایل PB رو دانلود کنن. روش نصب هم مانند فایل های رفع اشکال صدا می باشد که باید در محل نصب بازی کپی بشن. برای دانلود این فایل ، از لینک زیر استفاده کنید.

 

- دانلود فولدر PB با حجم ۳ مگابایت

 

بنابه درخواست کاربران ، دموی چند دقیقه ای اول بازی که در نسخه فشرده حذف شده ، برای کسانی که علاقه مند به دریافت آن هستند به صورت جداگانه قرار گرفت. پس از دانلود و اکسترکت ، فولدر را دقیقا در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. برای دانلود اینجا را کلیک کنید.

 

آپددیت شماره ۱٫۰۱ بازی:

شما از هم اکنون می توانید این آپدیت را دریافت نمایید و از این پس تمامی آپدیت های جدید این بازی در همین پست افزوده خواهد شد. تغییرات این آپدیت در بخش Single Player عبارتند از: رفع باگی که باعث می شد تا شخص بازی کننده نتواند به DaVinci دسترسی پیدا کند ، از کار افتادن DLC های بازی در برخی شرایط خاص ، رفع اشکال ۲ اختلال تصادفی در بازی ، رفع مشکل در لودینگ اول بازی که به صورت نامحدود به لود کردن بازی ادامه می داد. در بخش Multiplayer هم تغییرات عبارتند از : برطرف کردن باگی که بازیکن در حالت بازی Assassinate در رادار مشخص نبود ، گیر کردن بازیکننده در یک محیط سفید رنگ در برخی محیط های خاص.

روش نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، ابتدا فایل اجرایی ac_brotherhood_1.01_online.exe را نصب نمایید. پس از اتمام نصب ، تمامی فایل های موجود در پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید.

 

- دانلود آپدیت Update v1.01 SKIDROW بازی برای نسخه CLONEDVD

 

نصب آپدیت برای نسخه فشرده :

ابتدا در درایو C خود فولدری به نام tehran-dl  ایجاد کنید ، سپس بازی را در این فولدر کپی کنید یعنی زمانی که میخواهید بازی را اجرا نمایید از چنین آدرسی اجرا کنید:

C:\tehran-dl\Assassin's Creed Brotherhood

حال فایل زیر را دانلود نمایید و ابتدا فایل First و سپس فایل Second را اجرا کنید. حال از آپدیت نسخه CLONEDVD برای آپدیت بازی خود استفاده نمایید و طبق روش نصب توضیح داده شده در بالا نصب نمایید.

 

- دانلود فایل Update Fix برای نسخه فشرده


  • تاریخ: چهار شنبه 7 ارديبهشت 1390برچسب:بازی Assassin's Creed Brotherhood, خرید آنلاین بازی Assassin's Creed Brotherhood, خرید پستی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود Assassin's Creed Brotherhood با لینک مستقیم, دانلود pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود از مدیافایر اساسینز کرید 3 2011, دانلود از مدیافایر نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود رایگان بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود رایگان بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود رایگان نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود مستقیم بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود مستقیم بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود نسخه PC بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه سالم بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه سالم و کامل برای pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامل بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود نسخه کامپیوتر بازی اساسینز کرید 3 2011, دانلود نهایی نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک SKIDROW بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک جداگانه بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood, دانلود کرک نهایی نسخه pc بازی Assassin's Creed Brotherhood, نسخه نهایی بازی Assassin's Creed Brotherhood,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان