بی نظیرترین طراح ۳بعدی در دنیا با نام Maxon Cinema 4D Studio R12.043
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

CINEMA 4D Studio نام برترین نرم افزاری می باشد که کمپانی MAXON می تواند در اختیار طراحان حرفه ای ۳بعدی قرار دهد. اگر شما یک گرافیست حرفه ای در زمینه ۳بعدی هستید ، ولی نیاز به اندکی کمک در این زمینه دارید ، این نرم افزار می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. انتخاب با شماست ! از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد: مجموعه ای کاملا حرفه ای از برترین مدل سازی ۳بعدی ، مدل سازی پارامتری و چند گوشه ای ، سیستم جزئی پیشرفته ، طراحی ۳بعدی داخلی ، سیستم انیمیشن غیر خطی ، مدل های سخت و نرم بدنه ها ، مفاصل و موتورها ، ابزارهای حرفه ای طراحی شخصیت ها ، رندر کردن تصاویر به حالت واقعی و رندر در حالت اسکیس ، و … . شما از هم اکنون می توانید این نرم افزار بی نظیر را به صورت رایگان از وبسایت تهران دانلود دریافت نمایید.

 

caution بی نظیرترین طراح 3بعدی در دنیا با نام Maxon Cinema 4D Studio R12.043 توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

 

download بی نظیرترین طراح 3بعدی در دنیا با نام Maxon Cinema 4D Studio R12.043 دانلود در پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۲ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۳ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link

دانلود پارت ۴ :   Fileserve    Filesonic    Sharehoster     Direct Link 2    Direct Link


  • تاریخ: یک شنبه 18 ارديبهشت 1390برچسب:دانلود با لینک مستقیم Maxon Cinema 4D Studio R12,043, دانلود نرم افزار Maxon Cinema 4D Studio R12,043, دانلود نرم افزار سینما 4 بعدی, دانلود نرم افزار طراحی 3بعدی, دانلود نرم افزار کامل طراحی 3بعدی, طراحی گرافیکی 3بعدی, نرم افزار حرفه ای طراحی 3بعدی,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان