دانلود موزیک های رایگان با Hot MP3 Downloader 3.2.0.2
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

Hot MP3 Downloader نرم افزاری است که به شما آسان ترین و کارآمدترین راه دانلود موزیک های رایگان را نشان میدهد. استفاده از این نرم افزار آسان بوده و محیط کار آن نیز بسیار جذاب می باشد. به طور مثال شما لازم نیست برای پیدا کردن و دانلود آهنگی با نام " همه چیز آرومه" کل اینترنت را زیر و رو کرده تا بتوانید یک لینک معتبر پیدا کنید. این نرم افزار با داشتن یک موتور جستجوی قدرتمند و پیشرفته به شما کمک می کند تا با وارد کردن یکی از موارد آن مانند کلمه کلیدی، نام خواننده، سبک، سال انتشار یا … موزیک مورد نظر را یافته و آنرا به سرعت دانلود نمایید. این نرم افزار با داشتن بیش از ۱۰۰ میلیون آهنگ MP3  در پیدا کردن موزیک موردنظرتان به شما کمک خواهد کرد. همچنین این نرم افزار با انواع دستگاه های پلیر دیجیتال مانند iPod، iPhone، PSP، PDA و گوشی همراه سازگاری دارد.

password دانلود موزیک های رایگان با Hot MP3 Downloader 3.2.0.2پسورد فایل: www.downloadha.com

download دانلود موزیک های رایگان با Hot MP3 Downloader 3.2.0.2 لینک دانلود – 8.4 مگابایت | لینک کمکی


  • تاریخ: سه شنبه 31 خرداد 1390برچسب:آخرین ورژن نرم افزار Hot MP3 Downloader, بهترین سایت دانلود موزیک, دانلود آهنگ خارجی, دانلود نرم افزار Hot MP3 Downloader 3,2,0,2, دانلود نرم افزار Hot MP3 Downloader با لینک مستقیم, دانلود نرم افزار دانلود آهنگ, نرم افزار MP3 Downloader, نرم افزار دانلود آهنگ جدید, نرم افزار دانلود موزیک با لینک مستقیم,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان