۷ منبع فوق العاده جهت آزمایش سازگاری طرح های وب با مرورگرهای مختلف
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

مشکل سازگاری طرح های وب با ورود مرورگر های جدید و متفاوت به عرصه دنیای وب شروع شد. هر مرورگر از استاندارد خاص خودش استفاده می کرد و شرکت های سازنده نیز نه تنها تلاشی به پیروی از یک سری ساختار واحد نکردند ، بلکه هر کدام خواستند به نحوی استاندارد های مورد نظر خود را به رقیبانشان تحمیل کنند.

امروزه سازگاری یک طرح با مرورگر های مختلف یکی از مهمترین مسائل مورد نظر هر طراح وبی است که تلاش می‌کند طرح هایش استاندارد باشند و در اکثر مرورگرهای وب یکسان نمایش داده شوند. وبلاگ نویسان نیز توجه زیادی به این مسئله پیدا کرده اند و اکثر وبلاگ های که محتوای درستی دارند ، طرح های سالم و استانداردی نیز برای خود بر می گزینند.

برای آنکه بفهمیم یک طرح در مرورگر های مختلف چگونه نمایش داده می‌شود ، راه های مختلفی وجود دارد ، معمولا بر روی کامپیوتر یک طراح وب چند مرورگر وب را می‌توانید پیدا کنید ، فایرفاکس ، اپرا ، کروم ، اینترنت اکسپلورر ۶ و یا ۷ و نمونه های دیگر. اما مسئله تنها این چند مرورگر معروف نیست ، کاربران مختلف با سیستم عامل های مختلف از مرورگر های مختلف استفاده می کنند و شاید شما هیچ وقت به صورت مستقیم نتوانید بفهمید کاربری که از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌کند ، صفحه وبلاگ شما را چگونه مشاهده می‌کند.

برای آزمایش Cross Browser بودن طرح وبلاگ و یا سایت خود می‌توانید از ابزار آنلاینی که در ادامه معرفی می شوند استفاده کنید:

browsershots.org

browsrcamp.com این سایت کاملا رایگان نیست و در حالت پیشفرض مرورگرهای سیستم عامل Mac OS X را پشتیبانی می‌کند.

xenocode.com

crossbrowsertesting.com

NetRenderer

Litmus

IETester

شما هم اگر سایت های مشابهی را می شناسید می‌توانید در بخش نظرات آن را معرفی کنید تا دیگران هم از آن استفاده کنند.

 

 

 

             

منبع منبع: مرجع وبمسترهای پارسی | Tehran-dl.com
پسورد فايل فشرده پسورد فايل: www.tehran-dl.com (در صورت نیاز)

  • تاریخ: یک شنبه 12 تير 1390برچسب:crossbrowsertesting,com NetRenderer, IETester, Litmus, xenocode,com, آزمایش, العاده, ب با, با مرورگرهای مختلف, جهت, جهت آزمایش, سازگاری, طرح های و, طرح های وب, فوق, فوق العاده, مختلف, مرورگرهای, منبع, ۷, ۷ منبع,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان