فونت سنتر
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

سلام خدمت شما عزیزان و همراهان سایت تهران دی ال. در خدمتتان هستیم با معرفی سایتی مفید و جدید که حامی آن، سایت تهران دی ال است. این سایت به نام فونت سنتر مشهور است و بزرگترین آرشیو قلم های فارسی و لاتین را در ایران از آن خود دارد. برای معرفی و آشنایی بیشتر با این سایت، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

با نگاهی اجمالی به سایت و به گفته مدیر سایت، فونت سنتر بزرگترین سایت دانلود فونت در ایران است. این عنوان به نظر مناسب است برای این سایت، چرا که طراحی قالب بسیار زیبایی دارد و هر روز نیز آپدیت می گردد. این سایت خدماتی، پس مرجع های دانلود و گرافیک، یکی از بزرگترین های ایران به حساب می آید.

بررسی تخصصی سایت

زمانی که وارد سایت میشویم، منظره و رنگ نارنجی آن به هر بیننده ای حس آرامش و زیبایی را می بخشد. در بالای سایت، منوهای گوناگونی از جمله صفحه نخست، درباره ما، تماس باما و … مشاهده میشود. پس از آن و در زیر هدر سایت که بسیار گرافیکی است، اسلایدر سایت قرار دارد که خبر های مهم و البته بزودی های سایت در این مکان قابل مشاهده است. در سمت راست و زیر این اسلایدر، مکان تبلیغات سایت های گوناگون قرار دارد. سمت چپ نیز منوهای گوناگونی از جمله مطالب پربازدید، نظرات و مطالب تصادفی قابل رؤیت است که بخش جالب تر آن نیز، دکمه های فید برتر یا اشتراک ایمیلی و همچنین پیچ فیسبوک است که عزیزانی که به این سایت دسترسی دارند، می توانند در پیج فونت سنتر به آدرس  Adminsite fontcenter عضو شوند و از خدمات و بروز بودن سایت مطلع شوند.

در سمت راست نیز، پس از تبلیغات بنری؛ منوی موضوعات که بسیار متنوع است را می توان مشاهده کرد. معرفی فونت های گوناگون، دانلود انواع فونت های فارسی و انگلیسی و حتی عربی و غیره ویژگی خاصی به سایت بخشیده است. پس از آن، لینکستان، آرشیو ماهانه و آمار سایت قرار دارد که در تکمیل کردن این سایت اثر بخش است.

مطالب سایت نیز، طبیعتا در وسط قرار دارند و شامل تصاویری با وضوح و گرافیک بالا هستند. لینک ها تماما مستقیم است و دارای سرعت لود بالایی هستند. همچنین، ویژگی بارزی که خیلی ها از آن رضایت خواهند داشت، حجم فایل ها است که اعلام گشته تا کسانی که سرعت اینترنت کمی دارند، بتوانند بنا به موقعیت خود، فایل های سبک را دانلود کنند.

در فوتر سایت نیز، برچسب ها یا همان تگ سایت که در گوگل اثربخش است قابل رؤیت می باشد. و در آخر نیز منو های پایینی قرار دارند که سمت راست، پشتیبانی و تماس با فونت سنتر، در وسط نیز اخبار سایت و در سمت چپ نیز آموزش های سایت که به صورت فتوشاپ و یا ساخت فونت هستند تشریح شده است.

فونت سنتر به زودی به یکی از بزرگترین وبسایت های دانلودی ایران تبدیل خواهد شد. این سایت ظرفیت بالایی دارد و با کمک سایت هایی همچون مهرگراف و تم دیزاینر و بازدید خوب شما عزیزان و البته معرفی آن به دوستان خود + حمایت، در آینده ای نزدیک به یکی از پربازدید ترین سایت های ایرانی تبدیل خواهد شد.

با تشکر از همراهی شما دوستان

لینک ورود به سایت فونت سنتر »»» www.Fontcenter.ir


  • تاریخ: چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:fontcenter, fontcenter & mehrgraph, برترین سایت های ایران, برترین های ایران, فونت, فونت سنتر, مرجع رسمی دانلود فونت, معرفی سایت, مهرگراف و فونت سنتر ,
  • نظرات شما عزیزان:

    مریم
    ساعت16:03---15 تير 1390
    سلام
    سایت جالب و پر مصرفی دارید بهتون تبریک میگم
    لینکتون میکنم
    فعلا


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان