طراحی آسان انواع کاور ها با TBS Cover Editor 2.1.0.231
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

TBS Cover Editor نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اقدام به ساخت و طراحی جعبه های سه بعدی برای محصولات ، کارت های اعضا ، برچسب دیسک ها ، جلد کتاب ها و … نمایند . این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کاربران در آن به راحتی و بی نیاز به داشتن دانش طراحی می توانند اقدام به ساخت و ایجاد طرح های دلخواه خود نمایند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی طراحی های دو بعدی و سه بعدی با قدرت render نمودن تصاویر ، استفاده از ابزارهای متعدد برای راحتی کاربر در هنگام طراحی ، دارای ابزار ویرایشی تصاویر ، دارای کتابخانه ای از مجموعه قالب های آماده برای طراحی و …  اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت TrueBoxShot می باشد.

 

دانلود با لینک مستقیم

حجم فایل : ۲۸٫۸ مگابایت

پسورد فایل : www.tehrandownload.ir

منبع


  • تاریخ: 29 مهر 1389برچسب: Cover, download direct link TBS Cover Editor 2,1,0,231, download rapidshare link TBS Cover Editor 2,1,0,231, دانلود TBS Cover Editor 2,1,0,231, دانلود با لينك مستقيم TBS Cover Editor 2,1,0,231, دانلود برنامه TBS Cover Editor 2,1,0,231, دانلود نرم افزار TBS Cover Editor 2,1,0,231, دانلود نرم افزار طراحی حرفه ای, طراحي Cover, طراحي جعبه هاي نرم افزار, طراحي كاور, طراحي كاور حرفه اي, طراحي كاور فيلم, طراحي كاور نرم افزار, طراحی cover تبلیغاتی, طراحی خرفه ای,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان