اس ام اس های جدید عشقولانه سری ۳
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

اس ام اس های جدید  عاشقانه داغ داغ  تابستان ۸۹

http://dl.lxl.ir/mojtaba./picture/3/love-sms-new-www.lxl.ir.jpg

 

ای دوست گلی به یادگار بفرست،اگه لایق گل نیستم خار بفرست،بهر خدا ،نه بهر دوست

من پیامی دادم تو جوابی بفرست…

نگار – بهشهر ۳۱۸….۰۹۳۵
ღ♥ღ

ة ة

دلم واست تنگ شده بود چشامو فرستادم ببینمت
ღ♥ღ

رنج دوری ،یاد یاران کار ماست، هر پیامی حکم یک دیدار ماست…
ღ♥ღ

ای اشک گرم و آرام ببار برگونه ی بیمار من

ای غم تو هم لذت ببر از این همه آزار من
ღ♥ღ

رویاهایت را برآورده کند آنکه ابر را می گریاند تا گل را بخنداند…
ღ♥ღ

سلام

.

.

.

.

.

.

کشوندمت این پایین که خصوصی بهت بگم واسم عزیزی…

نسرین – کردستان ۲۸۱….۰۹۳۶
ღ♥ღ

دتر عزمیسزادتوم

همون دوستت دارم عزیمه که کلماتش برای سریعتر رسیدن به تو از سرو کول همدیگه بالا رفتن!
ღ♥ღ

اگه مهربونی یکی از درسهای مدرسه یا دانشگاه بود تو شاگرد اول دنیا بودی…
ღ♥ღ

سلام،حالم خیلی بده مغزم کار نمیکنه رفتم دکتر ،میگه دو راه بیشتر نداری یا ICU یا  I SEE YOU!

عطیه ۲۱۸….۰۹۱۱
ღ♥ღ

تا به حال به شالیزار نگاه کردی؟ میدونی چقدر ساقه ی برنج توشه؟(نه نمیدونی)

میدونی تو هر ساقه چند تا دونه برنجه؟(نه نمیدونی)

من تو رو به اندازه ی همه ی برنجهای یه شالیزار بزرگ دوست دارم!(تو اینم نمیدونی!)
ღ♥ღ

ای پیتزای عشقم! همبرگر قلبم! کباب زندگیم و اسپاگتی افکارم! بی تو فلافلم!

هدیه – رشت ۵۰۱….۰۹۳۸
ღ♥ღ

خبر رسیده یکی از فرشته های خدا گم شده چند میدی لوت ندم؟!
ღ♥ღ

به من یه اس ام اس کمک کنید! الهی خیر از گوشیت ببینی!

اجــــرت با مخابرات!

پریا – اصفهان
ღ♥ღ

ساقه شکستن قانون طوفان است،تو نسیم باشو نوازش کن…

زهرا ۲۰۴….۰۹۳۵

————–

قلب من فرش آنهاییست که هر از گاهی یادی از وجود خسته ام می کنند…
ღ♥ღ

میگن هر کی خوشگل اعدامش میکنن!

ما که رفتنی شدیم خوش به حالت که زنده می مونی!
ღ♥ღ

نگه داشتن شخصی در قلبمون خیلی راحته ولی اینکه تو قلب کسی خودتو نگه داری خیلی مشکله،پس قدر قلبی که تو رو تو خودش نگه میداره رو بدون.
ღ♥ღ

ما وقت و بی وقت،دم وقت،اول وقت،وسط وقت،آخر وقت خلاصه همه وقت به یادتیم…

عطیه ۲۱۸….۰۹۱۱
ღ♥ღ

اینو می گم بدونی

تویی که مهربونی
قدر منو می دونی
دوست دارم یه عالمه
هر چی بگم بازم کمه
ولی بازم دوست دارم
سجاد sajjad_ilu@yahoo.com
ღ♥ღ

اگه عشقم کورت کنه مهم نیست ،حس بودنت قشنگتر از دیدن دنیاست…
ღ♥ღ

با تموم فقر هرگز محبتو گدایی نکن و با تموم ثروت هرگز عشق را خریداری نکن…

شادی – تهران ۷۵۴….۰۹۳۸
ღ♥ღ
صبر کن عشق زمین گیر شود بعد برو یا دل از دیدن تو سیر شود بعد برو…تو اگر کوچ کنی بغض خدا میشکند،صبر کن گریه به زنجیر شود بعد برو…
۲۷۷….۰۹۱۱
ღ♥ღ
تبریک میگم! امروز اولین روز از بقیه عمر شماست!
ღ♥ღ
بی دلی هم عالمی دارد،کاش هیچوقت دلی نداشتیم تا نشکنه،نسوزه،تنگ نشه…
لیلا – تهران ۶۵۳…۰۹۳۵
ღ♥ღ
ما که کی ترسیم از حجرت دوست،کاش می دانستیم روزگاری که به هم نزدیکیم چه بهایی دارد کاش می دانستیم حس دلتنگی هر روز غروب چه دلیلی دارد…
۹۵۱….۰۹۳۷
ღ♥ღ
واست شب اس ام اس زدم که بگم دنیام تاریکه مثل شب،تنهام مثل ماه ،کوچیکم مثل ستاره اما دوست دارم قد آسمونی که اندازه نداره…
هدیه – رشت ۵۰۱….۰۹۳۸
ღ♥ღ
هیچوقت به خودت مغرور نشو،برگها وقتی میریزند که فکر می کنن طلاشدن…
نسرین – کردستان ۲۸۱….۰۹۳۶

———

کاش در کتاب قطور زندگی سطری باشیم ماندنی نه حاشیه ای از یاد رفتنی…

ღ♥ღ
بزار آدمها تا می توانند سنگ باشندتو از نژاد چشمه باش…

ღ♥ღ

بی تو دنیا چه غم انگیزه برام

لحظه ها غروب پاییزه برام

تموم دنیا اگه مال من باشه

بی تو یک مشت خاک ناچیز برام

شادی – تهران ۷۵۴….۰۹۳۸

ღ♥ღ

بدترین دلتنگی اینه که حضور کسی رو احساس کنی ولی کنارش نباشی…

ღ♥ღ

زیباست که با خدای خود چت کنیم،درساعت نماز شب عبادت کنیم،ای کاش که ما فلاپی دلهارا با عشق علی (ع) فرمت کنیم…

ღ♥ღ

یادت دلتنگم میکنه،اسمت دیوونم میکنه،صدات عاشق ترم میکنه،نگات وابسته ترم میکنه…

میدونی چی آرومم میکنه؟ داشتنت…

عطیه ۲۱۸…..۰۹۱۱

ღ♥ღ

به هر کس دل سپردم بی وفا شد چو پابندش شدم از من جداشد نمیدانم از اول بی وفا بود یا نازش کشیدم بی وفا شد…

ღ♥ღ

قلبم ببر جانم ببر اما زخود دورم مکن

رفتی برو بردی ببر اما فراموشم نکن

مریم ۶۶۸….۰۹۳۸

ღ♥ღ

بیا مثل اون کسی شو که یه شب قصد سفر کرد دید یارش داره میمیره موندشو صرف نظر کرد…

معصومه ۶۱۵….۰۹۳۵

ღ♥ღ

کدامین پل در کجای دنیا شکسته است که هیچکس به خانه اش نمی رسد؟

مژگان – کرمانشاه ۶۱۷….۰۹۳۶

ღ♥ღ

لبخند تو خلاصه تمام خوبی هاست

لختی بخند ،خنده گل زیباست

ღ♥ღ

زنده باد آنکس که گاهی یادی از ما می کند،از خجالت روح ما را غرق دریا می کند،حال ما می پرسد و از مهربانی های خود این دل رنجور ما را عطر گل ها می کند

۸۵۱….۰۹۳۸

ღ♥ღ

نیم نگاهت را به تمامی دنیا نخواهم فروخت بی آنکه ذره ای به یادم باشی…

۳۱۸….۰۹۳۷

ღ♥ღ

عشق تک یعنی چشمه ای از جنس نور

نور یعنی یه سلام از راه دور

فائزه

ღ♥ღ
شاید زمانهای اندکی را در کنارت باشم اما زمانهای بسیاری را به یادت هستم،شاید همیشه…

نادی – اصفهان ۰۵۸….۰۹۳۶

ღ♥ღ

ساحل دلت را به خداوند بسپار خودش قشنگترین قایف را برایت می فرستد…

۷۹۲….۰۹۱۵

ღ♥ღ

اس ام اس مثل فاتحه می مونه واسه هر کی میاد روحش شاد میشه!

۷۰۷….۰۹۳۵

ღ♥ღ

افسار دلم دست خدا بود چنین شد،ای وای اگر دست خودم بود چه میشد؟

لیلا – تهران ۶۵۳….۰۹۳۵

ღ♥ღ

اگه یه روز با تیر غم به قلبم بزنی تو یی که می میری چون همیشه در قلب منی!
ღ♥ღ

انسان ،عاشق زیبایی نمی شود بلکه آنچه عاشقش می شود در نظرش زیباست…

ღ♥ღ

آنکه دلی برای دوست داشتن به ما داد کاش صبری هم برای دوری ها می داد…

ღ♥ღ

یه روز میبوسمت فوقش خدا میبرتم جهنم! فوقش میشم ابلیس اونوقت تو هم به خاطر اینکه ابلیس بوسیدتت جهنمی میشی! اونجا پیدات میکنمو هر روز میبوسمت!

وای چه بهشتی بشه جهنم!

عطیه ۲۱۸….۰۹۱۱

ღ♥ღ

یادت همیشه سبز است در خلوت خیالم،خوبم به خوبی تو هر چند نپرسی حالم

ღ♥ღ

ستاره های آسمون فدای یک لحظه نگات

کجایی تک ستاره ام خیلی دلم تنگ برات

ღ♥ღ

درد من حصار  برکه نیست،درد من زیستن با ماهیانی است که فکر دریا به ذهنشان خطور نکرده است.
۸۶۹….۰۹۳۷

ღ♥ღ
didid didid didid didid didid
این صدای قلب منه تا وقتی کنارمی
اما اگه نباشی
diiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiid
//////……………..mimiram
معصومه  ۶۱۵….۰۹۳۵

ღ♥ღ
زمان غارتگر غریبی است همه چیز را می برد به جز حس دوست داشتن را…
۲۴۶….۰۹۱۳

ღ♥ღ
دردم از دیدار توست،دل فقط بیمار توست،شادی و عشق و امید هدیه چشمان توست…

ღ♥ღ
بسی گفتند دل از عشق برگیر که نیرنگ است و افسوس و جادوست ولی من دل به او بستمو دیدم که این زهر است اما نوشداروست…
شادی – تهران ۷۵۴….۰۹۳۸

ღ♥ღ
قلبی که فراموشت کند قلب من نیست
هرگز فراموش کردنت در فکر من نیست
A 297….0936

ღ♥ღ
دستمال خیس آرزوهایم را فشردم همین سه قطره چکید:با،من،بمان
لیلا – تهران ۶۵۳….۰۹۳۵

ღ♥ღ

در رفاقت با وفا بودن شرط مردانگی است / ورنه با یک استخوان صد سگ رفیقت می شوند

ღ♥ღ

با من امشب چیزی از رفتن نگو, نه نگو، از این سفر با من نگو!من به پایان می رسم از کوچ تو,با من از آغاز این مردن نگو! کاش میشد لحظه ها را پس گرفت ,کاش میشد از تو بود و با تو بود,کاش میشد در تو گم شد از همه ,کاش میشد تا همیشه با تو بود

ღ♥ღ

تو مرا می فهمی من تو را می خواهم و همین ساده ترین قصه یک انسان است تو مرا می خوانی من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی

ღ♥ღ

سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده می کنن ولی اصلا نگات نمی کنن؛ سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگرد

مریم – کویت(ادد یاهوم)

ღ♥ღ

غرور ر واسه کسی که دوستش داری بشکن اما دل کسی را که دوستش داری به خاطر غرورت نشکن….

ღ♥ღ

فراق یعنی دوری,دوری یعنی دلتنگی,دلتنگی یعنی تو,تو یعنی همه ی دنیا

سحر

————

سه نوع گل داریم:

یکی تو خونه
یکی تو گلخونه
سومیش داره اس ام اس میخونه!

ღ♥ღ

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم
فکر نکن یاد تو بودم کار نداشتم ول میگشتم

ღ♥ღ

با خرید سیم کارت ایرانسل و دریافت سیم کارت هدیه، صاحب دو دوست پسر شوید.
(طرح افزایش دوست پسر ایرانسل)

ღ♥ღ

من دوست دارم تو چی؟
من دیوونتم تو چی؟
من شوخی کردم تو چی؟

ღ♥ღ

شما مذکرید یا مونث؟ برای دانستن جواب پایین را نگاه کنید
.
.
.
.
.
آیکیو این پایین و نمیگما اون یکی رو میگم.!

ღ♥ღ

ای کاش
کاش می توانستم همچون پرنده ای پروبال شکسته باشم… تا در کنج قلبت خانه ای بسازم… تا آنفولانزای مرغی بگیری، بمیری‎..

ღ♥ღ

مشترک گرامی! به علت بدهی قبلی، هر جا گیرت بیارم می بوسمت!

ღ♥ღ

به نام آنکه طاووس را آفرید تا بوقلمونی مثل تو قیافه نگیره!!!!!!!

ღ♥ღ
شرکت تولیدات داروگر به علت فرار کردن قورقوری به شما نیازمند است!

ღ♥ღ
تنها ۱٪ درصد مردها عقل دارند، بقیه زن دارند!!!

ღ♥ღ
متآسفانه نداری، تقصیر خودت هم نیست که نداری…
صبر کن بابا،منظورم اینکه لنگه نداری!

ღ♥ღ
///// ///// ///// ///
این برای سرشماری منگولهاست، یه خط بهش اضافه کن بفرست واسه منگول بعدی!!!

ღ♥ღ
خوردن ممنوع
لیسیدن ممنوع
فرو کردن ممنوع
انگشت کردن ممنوع
اینا رو یه عسل فروش رو شیشه مغازش نوشته بود!

ღ♥ღ
دختره با دوست پسرش میره زیرزمین
.
.
.
.
هی تو کجا میای؟

ღ♥ღ
از دوری تو هم سوخت دلم هم جگرم
با  دوری  خود  دوگانه  سوزم  کردی
عاطفه – بهشهر

ღ♥ღ
همیشه دور بودن به معنای فراموش کردن نیست، گاهی فرصتی برای دلتنگ شدنه….

۰۳۲….۰۹۳۸

ღ♥ღ

میدونم بیداری و داری ستاره هارومیشماری ولی یکیش کمه آخه داره اس ام اس میخونه!

ღ♥ღ
سودای دلم قسمت هر بی سرو پا نیست
خوش باش که یک لحظه دلم از تو جدا نیست

ღ♥ღ
روز وصل دوستداران یاد باد
یاد آن روزگاران یاد باد
گرچه دوستان فارغ اند از یاد من
از من ایشان را هزاران یاد باد

ღ♥ღ
یه نصیحت: مواظب خودت باش
یه خواهش: هیچوقت عوض نشو
یه آرزو : فراموشم نکن
یه دروغ:دیگه دوست ندارم
یه حقیقت: دلم برات تنگ شده

ღ♥ღ

عشق ابدیست،غم رفتنیست و گیرنده ی این پیام دوست داشتنیست…

ღ♥ღ
برو به جهنم چون تو فقط میتونی اونجارو بهشت کنی!

عطیه ۲۱۸….۰۹۱۱

ღ♥ღ

از کجا باید سفر کردتا کجا باید دوید از کجا باید گذر کرد تا به قلب تو رسید؟

ღ♥ღ

با تو دوباره پر زدن برای من حقیقته

دیدن یک لحظه نگات مثل نفس غنیمته

یاد قشنگ و ناز تو تنها امید بودنه

یادت باشه یادم باشه دلم برات پر میزنه

ღ♥ღ

Age 2+2=4

2H+O=AB

abr + raad= baroon

gham + cheshm=ashk

tanhaie+talkhi- man

eshgh + mehr= To

pas(man)-(To)=MARG

نادی – اصفهان ۶۴۹….۰۹۱۳

ღ♥ღ

غربت واست چه سخته وقتی غریبه باشی، وقتی عزیزی داری ولی پیشش نباشی…

فائزه – کرج ۹۲۰….۰۹۳۵

ღ♥ღ

لالالالا نخواب دنیا خسیسه واسه کم آدمی خوب می نویسه یکی لبهاش همیشه غرق خندس یکی پلکاش تو خواب هم خیسه خیسه

لالالالا نخواب عاشق یه سیبه همیشه سرخ و تب دارو غریبه تا اون بالاست رسیده است ولی تنهاستپایین هم که می افته بی نصیبه

ღ♥ღ
این شهر پر از صدای مردمی است که همچنان که تو را می بوسند طناب دار تو را می بافند، مردمی که صادقانه دروغ می گویند.
۹۷۳….۰۹۳۶

ღ♥ღ

در شیارهای قلبم دنبال چه میگردی؟ عشق من در آینه است که هر روز به آن مینگری

ღ♥ღ

فرقی نمی کنه که من اول اومدم یا تو مهم اینه که کی تا آخرش می مونه…

ღ♥ღ

نه برای با خود بودنمان برنامه داریم نه برای با خدا بودنمان…

بابت چه چیز انتظار پادشاهی بسیار بزرگ را داریم؟

ღ♥ღ

کاشکی یه روزی برسه که نشکنه دل کسی، مرزی نباشه و تو هم به آرزوهات برسی…

ღ♥ღ

Adam: Do You Love Me?

Hava: Mage chareye dgei ham daram?

va ingoone shood ke khooda eshgho afarid!

لیلا – تهران ۶۵۳….۰۳۹۵

ღ♥ღ
فکر نکن بی خیالتم بی خبر از نگاهتم به فکرتم به یادتم منتظر پیامتم
مهسا ۱۰۴….۰۹۳۷

ღ♥ღ

۳۰

۲۹

۲۸

۲۸

۲۶

۲۵

۲۴

۲۳

۲۲

۲۱

۲۰

۱۹

۱۸

۱۷

۱۶

۱۵

۱۴

۱۳

۱۲

۱۱

۱۰

۹

۸

۹۷

۶

۵

۴

۳

۲

۱

سرکاری نیست فقط میخواستم ۳۰ ثانیه مال من باشی!

ღ♥ღ

کاش میشد تو روزگارت

تو بهار موندگارت

میون این همه یارت

من بشم دارو ندارت…

فائزه – کرج ۹۲۰….۰۹۳۵

ღ♥ღ

عمیق ترین در زندگی دل بستن به کسی است که بدانی به تو تعلق ندار…
ღ♥ღ
به کجا باید رفت بعد از آن خاطره ها که همه هستی من ازآن هاست؟ به هر آنجا که نظر اندازم همه جا چهره ی توست همه جا خاطره دارم با تو…

ღ♥ღ

نادی – اصفهان ۶۴۹….۰۹۱۳

ღ♥ღ

در این دنیا هر کس یه نیمه ی گم شده داره که فقط لایق همان است، پس سعی نکن در ساختن پازل زندگیت تقلب کنی…

۲۶۸….۰۹۳۶

ღ♥ღ

در قلبت رو روهیچکس باز نکن هر کی دوست داره خودش کلید داره…

ღ♥ღ

در فلسفه ی وفا چنین آمده است دل وقف شکستن است بیهوده نرنج…

ღ♥ღ

دل اتم پر بود وقتی شکست صدایی کرد که همه ی دنیا لرزید، دل من هم پر بود اما وقتی شکست سکوتی کرد که به همه ی دنیا می ارزید…

ღ♥ღ
هر وقت دلم برات تنگ میشه مثل ماهی سرمو میکنم زیر آب تا کسی اشکامو  نبینه ، حالا فهمیدی چرا آب دریا شوره؟

ღ♥ღ

گل من خبر نداری گلدونت برات میمیره

اگه تو پژمرده باشی دل گلدونت میگیره

ღ♥ღ
عشق با غرور زیباست ولی اگه عشق رو به قیمت فرو ریختن  دیوار غرورت گدایی کنی اونوقت دیگه عشق نیست ، سادگیست…

ღ♥ღ

به سویت آمدم برهنه پا و دل در کف،با همه تن چشم شدم به دنبال تو گشتم،شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم،شدم آن عاشق دیوانه که بودم،اما تو هرگز خبر نداشتی…

ღ♥ღ

وقتی دلت تنگ شد

وقتی چشات تر شد

وقتی دیگه نبود کسی

امیدی یا هم نفسی

بدون که اینجا هست کسی

که تو واسش همه کسی

مژگان – کرمانشاه ۶۱۷….۰۹۳۶

ღ♥ღ

میگن گوشه آسمون نوشته هر کی رفیقش خوش تیپه جاش تو بهشته!

خداییش چه شانسی داری مفتی مفتی به خاطر من میری بهشت.

۹۷۳….۰۹۳۶

ღ♥ღ

نخواهم گل که گل بی اعتبار است، تمام عمر گل فصل بهار است، تو را خواهم من از گلهای عالم ، که عطر تو همیشه ماندگار است…

مژگان – تهران

ღ♥ღ

زندگی آبراهیست به نام وفا، میریزد به جایی به نام صفا، میرود به رودی نام عشق ، میرسد به دریایی به نام وداع…

ღ♥ღ
عشق در لحظه ای پدید می آید دوست داشتن در امتداد زمان، اینست اساسی ترین تفاوت میان عشق و دوست داشتن…

ღ♥ღ

تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است، باش فردا که دلت با دگران است

ღ♥ღ

هر آنکه از رفاقت دم میزند ولی ناخداگاه از خیانت دم میزند

ღ♥ღ

شب اومد و ستاره رو آسمون نشسته نه ۱۰ تا نه ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ تا دسته ،ستاره توی شبها چراغ آسمونه ، یه کمی اینطرفتر ماه قشنگ و زیباست دلش گرفته امشب برای اینکه تنهاست
لیلا – تهران ۶۵۳….۰۹۳۵

ღ♥ღ

غضنفر به دوست دخترش میگه: بوس میدی؟!

دختره میگه نه!

غضنفر میگه به جهنم ، بخاطر خودت گفتم من خودم زن دارم!!!

۱۵۵….۰۹۳۸

ღ♥ღ

سلام

آروم زول بزن به گوشیت ! کاری نداشتم فقط خواستم بگم دیوونه ی همین نگاهتم

ღ♥ღ
کعبه را گفتم تو از خاکی و منم از خاک چرا باید دور شما بگردم؟
ندا آمد شما با پا آمدی باید برگردی، برو با دل بیا تا من بگردم…

ღ♥ღ
قار قار خبردار
دلم شده بی قرار
دلمو نبر این جوری
دوست دارم بدجوری

ღ♥ღ
برای داشتن چیزی که تا به حال نداشتی کسی باش که تا به حال نبودی…

شادی – تهران ۷۵۴….۰۹۳۸

ღ♥ღ

من اسیر واژه ی محبتم ، خالی از کینه دل و حسادتم،عاشق دستهای با رفاقتم ، زندگی اینجوری داده عادتم

عطیه ۲۱۸….۰۹۱۱
ღ♥ღ

سکوت سرد فاصله ها تنم را می لرزاند به یاد روزهاییکه بودنت را نفهمیدم

ღ♥ღ

جا برای من گنجشک زیاد است ولی من به درخت خیابان تو عادت دارم…
۰۷۳….۰۹۳۷

ღ♥ღ

اگه عاشق کسی شدی به جای اینکه اسمشو توی یه قاب بنویسی اسمشو توی یه دایره بنویس، بخاطر اینکه قلب ممکنه بشکنه ولی دایره ها برای همیشه به راهشون ادامه میدن…

ღ♥ღ

اگه کسی رو دوست داری بگذار برود چون اگر برگشت برای همیشه مال تو خواهد بود و در غیر اینصورت مال تو نبوده است…

ღ♥ღ
هنگامی که به آسمانها دست می یابی ممکن است که نتوانی به ستاره ای دست پیدا کنی ولی اینطور هم نیست که یا دست خالی برگردی…

ღ♥ღ
قصه ی عشق یکی بود یکی نبود، عشق کلاغی بود که هرگز به خونش نرسیده…

ღ♥ღ
هیچکس تلخی لبخند مرا درک نکرد، گریه های دل من پنهان است…

ღ♥ღ

میدونستی که دلت مثل آینه صافه

این فاصله هاست که بی انصافه

ღ♥ღ

تا هنوز تشنگی هست، تا هنوز تشنگی بهانست ،آب بی صداترین ترانست…

ღ♥ღ

I:من کوتاهترین کلمه دنیاست

LOVE: شیرین ترین کلمه عشقه

YOU:و عزیزترین شخص تو دنیا تو هستی

I LOVE YOU :واسه همینه که دوست دارم

ღ♥ღ
تو اگه خواستی قبل از من بمیری بهم بگو که میخوای یه دوست رو هم همراه خودت ببری یا نه؟

لیلا – تهران ۶۵۳….۰۹۳۵

ღ♥ღ

در کلبه روشنم شبی را سر کردم،با دست صمیمی گویم باز، بی عشق تو زنده نیستم باور کن…

اکبر – تبریز ۲۶۷….۰۹۳۸

ღ♥ღ
به نام آنکه دوستی را با لبخند،جئایی را با اشک آفرید

ღ♥ღ
ای شمع آهسته بسوز که شب دراز است
ای اشک آهسته بریز که غم زیاد است
۸۳۲….۰۹۱۵

ღ♥ღ

حتی اگه دیدن تو برام بشه غیر محال، مهم اینه دوست دارم فاصله هارو بیخیال

ღ♥ღ

اس ام اس زدم ازت خداحافظی کنم ،اگه خوبی یا بدی دیدی حلالم کن آخه برای همیشه دارم میرم کره ماه تا بتونم دورت بگردم

۸۵۴….۰۹۳

 

 

ღ♥ღ

 

 

کسانی که اس ام اس جدید داغ دارند برای ما ارسال کنند تا در اولین فرصت در سایت قرار بگیره

(*sms : *0938 132 9963 *)


  • تاریخ: 5 آبان 1389برچسب:: , sms love, sms new, sms tanhaei, sms ziba, sms امروز, sms برای دوری, sms برای دوری از عشق, sms برای عذر خواهی, sms برای معشوق, sms بسیار غمگین, sms خیلی جدید, sms خیلی غمگین, sms دل شکسته, sms دوری, sms زیبای عاشقانه, sms عاشقی, sms عشقولانه, sms غمگین, sms گریه, sms گریه آور, آخرین اس ام اس, آف تنهایی, آف دل شکسته, اس ام اس خیلی غمناک, اس ام اس خیلی غمگین, اس ام اس دل شکسته, اس ام اس دوری, اس ام اس زیبا, اس ام اس طلاق, اس ام اس عاشقانه جدید, اس ام اس عاشقانه غمگین, اس ام اس عاشقی 89, اس ام اس عاشقی خرداد, اس ام اس عاشقی و تنهایی, اس ام اس عشقولانه, اس ام اس غم, اس ام اس لاو, اس ام اس لاو 89, اس ام اس متن کشی, اس ام اس مخصوص 89,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان