اس ام اس های خنده دار آبان
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

اس ام اس های خنده دار سری ۳ جدید

http://dl.lxl.ir/mojtaba./picture/3/sms-funy-www.lxl.ir.jpg

 

 

 

اگه یه پروانه نشست رو شونت حتما بکشش.اون بیسلیقه همون بهتر بمیره !

ღ♥ღ

از غضنفر میپرسن نظرت راجع به زلزله چیه ؟

میکه طرح خوبیه ، تکان دهنده ست !

ღ♥ღ

من انسان موفقی هستم

دوست داری بدونی رمز موفقیتم چیه !؟

اینه !

۱۲۳۲۱۳۴۰۳۲۱۴۵۹۱۸۲۶۶۵۱۹۲۳۴۶۰۹۸۷۱۲-۴۰۵

به کسی نگیا !!

ღ♥ღ

امروز روز ارسال اس ام اس به مزخرف‌ترین دوست دنیاست

تو هم مثل من این اس ام اس رو به مزخرف‌ترین دوستت بفرست !

ღ♥ღ

بقیه در ادامه مطلب

غضنفر چیست !؟

موجودی که به شدت در مقابل فهمیدن مقاومت میکند !

ღ♥ღ

غضنفر در کندوی عسل رو برمی داره

میبینه یه زنبوره میگه  اِهم !

ღ♥ღ

سلام،شما در مسابقه پیام کوتاه جام جهانی شبکه سه  ۳۰۰ هزار تومان برنده شدید

لطفا برای دریافت جایزه ۲۹۹ هزار تومان شارژ به این شماره ارسال نمایید !

ღ♥ღ

میگن فوتبالیستها یه رفیق تو دنیا دارند.اونم توپه

منم می‌خوام فوتبالیست بشم چون تو خیلی توپی !

ღ♥ღ

طبق آخرین گزارش ها

محققین ایرانی به روش نوینی برای پیدا کردن یافته های خود دست یافتند!

ღ♥ღ

اگه زندگی سختی دارید …

اگه بیکار هستید …

اگه نیاز به سرمایه دارید …

نگران نباشید…

ما براتون دعا می کنیم!

۱۰۰۰تومان میشه !

ღ♥ღ

خدایا به آنان که حال ما را نمیپرسند یک هفته اسهال مکرر عنایت فرما !

ღ♥ღ

ببخشید یه سوال شرعی دارم. دیشب خواب شما رو دیدم.

می خام ببینم نماز آیات بهم واجب میشه یا نه !!


کسانی که اس ام اس جدید داغ دارند برای ما ارسال کنند تا در اولین فرصت در سایت قرار بگیره

(*sms : *0938 132 9963 *)


  • تاریخ: 5 آبان 1389برچسب:اس ام اس 2010, اس ام اس 89, اس ام اس برای حال گیری اس ام اس برای سرکاری, اس ام اس بسیار جدید, اس ام اس جالب, اس ام اس جدید اس ام اس جوک, اس ام اس جوک خنده دار و سرکاری تیر ماه 89, اس ام اس جوک خیلی جدید,
  • نظرات شما عزیزان:

    مرتضي
    ساعت15:39---11 آبان 1389
    سلام
    لينکتان کردم لطفا من را تا 48 ساعت اينده لينک کنيد


    مرتضي
    ساعت15:37---11 آبان 1389
    سلام
    لينکتان کردم لطفا من را تا 48 ساعت اينده لينک کنيد


    مرتضي
    ساعت15:37---11 آبان 1389
    سلام
    لينکتان کردم لطفا من را تا 48 ساعت اينده لينک کنيد


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان