تجربه ی هیجان و لذت در بازی فوق العاده زیبای Medal OF Honor 2010
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/9/Medal%20OF%20Honor%202010/Medal_of_Honor_2010_cover.jpg

اکنون باز هم گروه پرتوان آسان دانلود قصد دارد تا یکی دیگر از بازی های فوق العاده زیبا و محبوب دنیای کامپیوتر را برای شما دوستان عزیز و برای تلفن های همراه شما عزیزان ارائه نماید. بازی فوق العاده زیبا و مهیج Medal OF Honor 2010  یا همان مدال افتخار که مدت زمان اندکی از ارائه ی نسخه ی جدید آن می گذرد با داشتن سبک بسیار زیبا و اکشن خود باز هم تحول عظیمی را در دنیای بازی و بین علاقمندان به بازی های کامپیوتری ایجاد نمود. اما نکته ای که در این بازی سبب هیجان و تعجب بسیاری از ایرانی ها شد حضور یک فرد ایرانی در ساخت این بازی فوق العاده زیبا بود که سبب شد تا علاقمندان ایرانی بیش از پیش به این بازی علاقمند شوند. رامین جوادی که پیش از این نیز در فیلم ها و سریال های معروفی همچون فرار از زندان، بت من، مرد آهنین، آستانه، فلش فوروارد و … به آهنگ سازی پرداخته است این بار نیز با ارائه ی آهنگ های زیبا در این بازی سبب شد تا این بازی به یکی از پرفورش ترین بازی های سال تبدیل شده و علاقمندان بسیاری پیدا نماید. اکنون شما دوستان عزیز می توانید این بازی فوق العاده زیبا را به صورت کاملا رایگان در ۳ سایز و برای دو سری از گوشی های سیمبیان یعنی سری ۶۰ ورژن ۳ و سری ۶۰ ورژن ۵ و همچنین گوشی های جاوا  از سایت  ال ایکس ال نمایید.

 

 

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-

دانلود فایل  click here  download

www.lxl.ir :پسوورد

حجم :۲.۲   mb

-.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.–.-.-.-.-.-


  • تاریخ: 8 آبان 1389برچسب:-بازی موبایل جاوا-, Medal OF Honor 2010, باریموبایل, بازی جاوا, بازی سونی اریکسون, بازی جذاب, بازی زیبا, بازی سامسونگ, بازی موبایل, بازی نوکیا, بازیموبایل, برنامه جاوا, دانلود بازی, دانلود بازی Mob Runner, دانلود موبایل, لینک مستقیم, نرم افزار جاوا, نرم افزار موبایل,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان