نرم افزار مخفی کردن آی پی Surf Anonymous FREE 2.0.5.6
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

مخفی سازی آی پی

نرم افزار مخفی کردن آی پی Surf Anonymous FREE 2.0.5.6

آی پی به شناسه ای گفته می شود که هر کاربر اینترنتی هنگام اتصال به شبکه آن را از شرکتی که خدمات اینترنتی خود دریافت می کند . IP که فقط شامل اعداد می باشد دارای ویژگی های خاصی بوده و برای هر کشور ، شهر و شرکت محدوده های معینی قرار داده شده است . از این رو شما می توانید با در اختیار داشتن یک آی پی آدرس به سادگی و تنها با یک Whois گرفتن ، اطلاعات نسبتا کاملی را نسبت به آن به دست بیاورید . به همراه داشتن چنین ویژگی هایی در آی پی ها این امکان را به سایت های اینترنتی می دهد که محدودیت هایی را برای بازدیدکنندگان خود قرار دهند و از بارگذاری سایت خود برای آنها جلوگیری به عمل آورند . متاسفانه به دلیل تحریم هایی که علیه ایران صورت گرفته و می گیرد هم وطنان گرامی از بعضی خدمات سایت های بزرگی نظیر یاهو ، گوگل و … بی نصیب مانده و برخی دیگر نظیر Adobe ، حتی اجازه ی باز شدن را نیز نمی دهند . اما از آنجا که هر مشکلی راه حلی نیز به همراه دارد ، می توانید تنها با تغییر آی پی خود ، تحریم های چنین شرکت هایی را به راحتی دور بزنید !

Surf Anonymous FREE نام نرم افزاری است که به شما در تغییر آی پی تان کمک نموده و با دادن یک شناسه ی آمریکایی ، این امکان را در اختیارتان می دهد تا  به عنوان فردی که از این کشور به اینترنت متصل شده است بتوانید به سایت های اینترنتی و خدمات آنها ، بدون هیچ گونه محدودیتی دست پیدا کنید . دیگر برای دانلود نرم افزار های گوگل ارث و گوگل کروم با پیغام استفاده از این بخش برای کشور شما امکان پذیر نیست مواجه نخواهید شد و همچنین می توانید در فروم های شرکت ادوبی به تبادل اطلاعات مشغول شده و از هزاران سایت دیگری که به نحوی خدماتشان را بر روی شما بسته اند ، به طور کامل بهره مند شوید .


مخفی سازی آی پی دانلود فایل (لینک مستقیم)

مخفی سازی آی پی دانلود فایل (غیر مستقیم - Rapidshare)

مخفی سازی آی پی دانلود فایل (غیر مستقیم - Mediafire)

مخفی سازی آی پی دانلود فایل (غیر مستقیم - Embedupload)

مخفی سازی آی پی 2.6 MB

مخفی سازی آی پی رمز: www.p30day.com


  • تاریخ: 27 آبان 1389برچسب:مخفی سازی آی پی, مخفی کردن آی پی, تغییر آی پی, دانلود Surf Anonymous FREE 2,0,5,6,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان