اس ام اس های عاشقانه جدید و دسته اول
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
14 آذر 1389برچسب:اس ام اس عاشقانه جدید و داغ آذر ماه اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقی 89 اس ام اس عاشقی آذر اس ام اس عاشقی و تنهایی اس ام اس عشقولانه اس ام اس قهر اس ام اس لاو اس ام اس های عاشقانه جدید آخر آذر ماه 89 اس ام اس های عاشقانه جدید آذر ماه 89 اس ام اس های عاشقانه جدید و بسیار زیبا آبان ماه 89 اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب نیمه اول آبان ماه 89 اس ام اس های عاشقانه و احساسی ناب و جدید اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و پیامک عاشقانه آذر ماه 89 اس ام اس پند آموز اس ام اس کم یاب ام اس های عشقولانه باحالترین اس ام اس بروزترین اس ام اس بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید داغ داغ اس ام اس داغترین اس ام اس راد sms راد اس ام اس سری جدیترین اس ام اس ها سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه متن عشقولانه زیبا مجموعه sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه کامل اس ام اس های 89 مرکز اس ام اس ایران مسیج آذر ماه مسیج جدید مسیج خیلی جدید پیامک امروز پیامک امروز عاشقانه پیامک برای معشوق پیامک زیبای عاشقانه پیامک عاشقانه , :: 6:51 :: نويسنده : admin

 خوشبختی من پیدا کردن تو از میان اینهمه ضمیر بود . . .

.

.

.

بیادت هستم حتی اگر قرار باشد ، شبی بی چراغ

در حسرت یافتنت تمام کوچه ها را قدم بزنم . . .

.

.

.

عشقت به دلم اگر بتابد چه کنم ؟ /  مهرت به سرای من بخوابد چه کنم ؟

یکدم به سوال من جوابی بده دوست / روزی که دلم تو را بخواهد چه کنم . . . ؟

.

.

.

*۱۴۰* I love You # !

اینم شارژ رفاقت ما !

کادوی قلب مهربونت !

.

.

.

کلاغ ها گرچه سیاهند و آوازشان خوش نیست

اما آنقدر با وفایند که شاخه های خشک درختان را در فصل سرد زمستان

تنها نمیگذارند . . .

.

.

.

برای محبت هایی که عمیقند ، ندیدن و نبودن هرگز بهانه ی از یاد بردن نیست . . .


 

.

.

.

رابطه ها زمانی زیبا می شوند که برای یاد کردن هیچ دلیلی به جز دلتنگی نباشد . . .

.

.

.

اگر خطا نکنم عطر ، عطر یار من است / کدام دسته گل امروز بر مزار من است

تو قرص ماهی و من برکه ای که می خشکد / خود این خلاصه ی غم های روزگار من است . . .

.

.

.

روزهایی که بی تو می گذرد / گرچه با یاد توست ثانیه هاش

آرزو باز می کشد فریاد / در کنار تو می گذشت ای کاش . . .

.

.

.

ابرها به آسمان تکیه می کنند ، درختان به زمین و انسانها به مهربانی یکدیگر . . .

.

.

.

ویران شد از نگاهت بنای استوار دلم ، حالا تو تنها ستون این ویرانه ای . . .

.

.

.

من برگ تو هم عابری و عشق قدمهایت / دل میبری و میگذری ، ای جانم به فدایت . . .

.

.

.

وقتی قدرت عشق بر عشق به قدرت غلبه کند ، دنیا طعم صلح را می چشد . . .

.

.

.

دیشب از دوری تو مرغ دلم پر می زد ، تا دم صبح فقط یاد تو در دل می زد . . .

.

.

.

در کاخ مجلل خبر از عشق مجو ، که سعادت همه در کلبه ی درویشان است . . .


  • تاریخ: 14 آذر 1389برچسب:اس ام اس عاشقانه جدید و داغ آذر ماه اس ام اس عاشقانه غمگین اس ام اس عاشقی 89 اس ام اس عاشقی آذر اس ام اس عاشقی و تنهایی اس ام اس عشقولانه اس ام اس قهر اس ام اس لاو اس ام اس های عاشقانه جدید آخر آذر ماه 89 اس ام اس های عاشقانه جدید آذر ماه 89 اس ام اس های عاشقانه جدید و بسیار زیبا آبان ماه 89 اس ام اس های عاشقانه جدید و ناب نیمه اول آبان ماه 89 اس ام اس های عاشقانه و احساسی ناب و جدید اس ام اس و جملات عاشقانه زیبا و جدید اس ام اس و پیامک عاشقانه آذر ماه 89 اس ام اس پند آموز اس ام اس کم یاب ام اس های عشقولانه باحالترین اس ام اس بروزترین اس ام اس بهترین اس ام اس های عاشقانه و جالب جدید داغ داغ اس ام اس داغترین اس ام اس راد sms راد اس ام اس سری جدیترین اس ام اس ها سری جدید و ناب اس ام اس های عاشقانه عمیق و تاثیر گذار عاشقانه ترین اس ام اس عشقولانه متن عشقولانه زیبا مجموعه sms های زیبا مجموعه اس ام اس های عاشقانه مجموعه کامل اس ام اس های 89 مرکز اس ام اس ایران مسیج آذر ماه مسیج جدید مسیج خیلی جدید پیامک امروز پیامک امروز عاشقانه پیامک برای معشوق پیامک زیبای عاشقانه پیامک عاشقانه ,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان