دانلود نرم افزار ویرایشگر حرفه ای متن Notepad++ 5.8.3 Final
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

همگی ما نرم افزار کاربردی Notepad را که همواره به صورت پیش فرض با ویندوز نصب گشته است را شناخته و می توان گفت که دفعات زیادی نیز از آن استفاده نموده ایم . این برنامه که از محیط بسیار ساده ای برخوردار است یکی از ابزارهای مهم برنامه نویسان به شمار می آید و دلیل آن نیز پشتیبانی از اکثر فرمت های برنامه نویسی است . اما همانطور که گفتیم به دلیل سادگی بیش از حد ، گاهی اوقات برنامه نویسان را با مشکلاتی مواجه می سازد که تنها با صرف وقت بسیار می توان آنها را برطرف نمود . حال امروز قصد معرفی یک برنامه بسیار کامل تر از این نرم افزار با نام Notepad++ را داریم که در صورت استفاده تنها یک باره ی آن ، دیگر هیچ گاه سراغ نسخه منسوخ Notepad را نخواهید گرفت ‍‍!
باز کردن چندین ویرایشگر به طور همزمان یکی از راههایی بوده است تا برنامه نویسان را سردرگم کند . نیاز به استفاده همزمان از جند منبع مختلف نیز راهی را جز این مسیر برای آنها باقی نگذاشته بود . بله نگذاشته بود تا زمانی که Notepad++ پا به عرصه وجود نهد چرا که این نرم افزار قابلیت این را دارد که همانند مرورگرهای جدید وب ، چندین پنجره را در قالب Tab در یک پنجره بگنجاند تا از بهم ریختگی آنها جلوگیری کند . یکی دیگر از قابلیت های مهم موجود در این برنامه ، شماره بندی کردن سطر ها می باشد . حتما تا به حال هنگام بالا و پایین کردن خط هایی که نوشته اید به وفور پیش آمده است که لاین مورد نظر را گم کرده و با زیر و رو کردن تمام خطوط که کاری بس زمان بر است به آن رسیده اید . با این ویژگی که شماره هر سطر کنار آن نوشته شود دیگرهیچ گاه رشته ی کار از دستانتان خارج نخواهد شد . ابزارهای زیادی در این نرم افزار اضافه شده که هر یک بخشی از کارهای شما را ساده تر خواهند نمود و اشاره به آنها نیازمند توضیحی مفصل است از این رو پیشنهاد می کنیم که حتما خودتان برای یک بار هم که شده آن را امتحان نموده تا از قابلیت های فراوانش آگاه گردید .

Notepad++ نرم افزار ویرایشگر حرفه ای متن Notepad++ 5.8.3 Final

 

 

______________________________________________________

راهنمای دانلود :
لینک دانلود این مطلب را از کادر زیر کپی کرده و بر روی محل تایپ قسمت آدرس مرورگر
اینترنتی خود Paste نمائید و سپس با زدن کلید Enter آن رابراحتی دانلود کنید

http://dl.downloadha.com/Kave/2/Notepad++_5.8.3%20(www.Downloadha.com).zip

لینک کمکی

پسورد فایل: www.downloadha.com


  • تاریخ: 11 دی 1389برچسب:دانلود دانلود برنامه Notepad++ دانلود نرم افزار دانلود نرم افزار Notepad++ 5,8,3 دانلود نرم افزار با لینک مستقیم نرم افزار ویرایشگر Notepad++ نرم افزار ویرایشگر حرفه ای ,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان