آلبوم جدید مسعود سعیدی
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

مسعود سعیدی آلبوم جدیدش را با همکاری ستاره‌های موسیقی پاپ منتشر می‌کند . . .

  نظر شما در مورد این اثر چیست !؟   در انتهای این مطلب نظر خود را درج نمایید



 مسعود سعیدی خواننده جوان که قصد داشت امسال آلبوم جدید خود را با نام «دست کم نگیر» وارد بازار کند، یکباره به کلی قید آن آلبوم را زد و تولید آلبوم جدیدش را به تهیه کنندگی شاهرخ شریفی و علی رضا سعیدی آغاز کرد.

از اتفاقات جالب این آلبوم جدید که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است حضور علی اصحابی و محسن یگانه به عنوان ترانه سرا و آهنگساز در آن است. شاهرخ شریفی در این رابطه گفت: «با توجه به اینکه هر دو این هنرمندان از حضور یکدیگر در این پروژه مطلع هستند، سعی می‌کنند که شعر و ملودی به مراتب قوی‌تری نسبت به کار‌هایی که قبلا انجام دادند برای البوم مسعود سعیدی، ارائه کنند و تا الآن ما سفارشی را که به علی اصحابی داده بودیم، تحویل گرفته‌ایم و منتظر کار محسن یگانه هستیم که دلیل دیر کرد خود را وسواس شدید برای انتخاب ترجیع بند آهنگ سفارشی اعلام کرده است.»

شاهرخ شریفی در رابطه با دیگر عوامل این آلبوم گفت: «علاوه بر محسن یگانه و علی اصحابی، هنرمندانی همچون: فرزاد فرزین، دکتر محمدرضا چراغعلی، کوشان حداد، شهاب اکبری، مریم اسدی، یاحا کاشانی، مسعود همایونی، سمیه کاویانی، عابد و... ما را در این پروژه همراهی می‌کنند.همچنین ما در این آلبوم از چند شعر و ملودی که توسط مسعود سعیدی ساخته شده استفاده کردیم. و یقین داریم که این البوم البوم بر‌تر و پرفروش سال ۱۳۹۰ قرار می‌گیرد.»


  • تاریخ: سه شنبه 28 دی 1389برچسب:آلبوم جدید مسعود سعیدی به زودی,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان