دانلود نرم افزار بهینه سازی رجیستری Registry Help Pro 1.76
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
 
رجیستری، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های سیستم‌عامل ویندوز است. این بخش، نقشی کلیدی در پیکربندی و کنترل سیستم‌عامل ویندوز ایفا کرده و همچون انباره‌ای است که تنظیمات کلیِ سیستم (اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری) و تنظیمات خاصِ هر کاربر را در خود جای می‌دهد. نقش این بخش در ویندوز چنان است که تغییر در آن، تأثیرات بنیادینی بر عملکرد کل این سیستم‌عامل خواهد داشت. به خاطر همین اهمیت و حساسیت، رجیستری از دید و دسترسی کاربران عادی به دور نگاه داشته می‌شود. Registry Help Pro نام نرم افزاری است که امروز برای شما آماده کرده ایم. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا رجیستری ویندوز خود را به بهترین شکل بهینه سازی و مرمت نمایید ، مشکلات آن را رفع و در نتیجه سرعت ویندوز خود را افزایش دهید. اما آنچه این نرم افزار را از دیگر نرم افزارهای مشابه ، متمایز کرده امکان گرفتن نسخه پشتیبان از رجیستری ، امکان تهیه تصویر از رجیستری و مقایسه آن با حاصل کار پس از بهینه سازی است. همچنین می توانید در صورت عدم رضایت از عملکرد نرم افزار ، رجیستری خود را به حالت قبلی باز گردانید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلودستان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...
 
 
برخی ویژگی های نرم افزار :Registry Help Pro
- بهینه سازی ، تعمیر و یکپارچه سازی رجیستری.
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از رجیستری.
- قابلیت بازگشت به حالت اولیه در صورت عدم رضایت از عملکرد نرم افزار.
- قابلیت بروز رسانی.
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...

  • تاریخ: یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب: * افزایش سرعت ویندوز, * بهینه سازی رجیستری, * دانلود, * دانلود Registry Help Pro, * دانلود اخرين ورژن نرم افزار, * دانلود جديد ترين نرم افزار, * دانلود رايگان, * دانلود رايگان نرم افزار, * دانلود نرم افزار, * دانلود نرم افزار 2011, * دانلود نرم افزار افزایش سرعت ویندوز, * دانلود نرم افزار بهینه سازی هارد, * دانلود نرم افزار بهینه سازی ویندوز, * دانلود نرم افزار جديد, * دانلود نرم افزار مدیریت ویندوز, * دانلود نرم افزار پاکسازی رجیستری, * سايت دانلود نرم افزار, * نرم افزار, * نرم افزار جديد, * نرم افزار قفل کردن کامپیوتر, * نرم افزار مدیریت کامپیوتر ,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان