دانلود نرم افزار محافظت از رایانه در برابر برنامه های جاسوسی NETGATE Spy Emergency 8.0.305
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
 
با توجه به اهمیت امنیت اطلاعات ، مقابله با نرم افزارهای جاسوسی و مخرب هایی که از راه اینترنت به رایانه ما راه پیدا می کنند یکی از مهم ترین مسائلی است که همواره باید مورد توجه قرار بگیرد. در این راستا نرم افزارهای بسیاری عرضه شده اند تا امنیت رایانه را در این زمینه تأمین نمایند و در میان آنها Spy Emergency یکی از قدرتمندترین و بهترین ها محسوب می شود. که قادر است تا در کنار آنتی ویروس ، امنیت را برای شما به ارمغان بیاورد. این نرم افزار از رایانه شما در برابر برنامه های جاسوسی و انواع مخرب های اینترنتی مراقبت نماید. نرم افزار معرفی شده ، قادر است تا در میان فایل های شما به جستجو بپردازد و پس از یک پاکسازی اولیه ، کار محافظت از رایانه را بعهده بگیرد و احتمال آلودگی را به حداقل برساند. مقاومت در مقابل هکرها و نرم افزارهای هک نیز از جمله قابلیت های این نرم افزار است که جلوی سرقت اطلاعات شما را خواهد گرفت. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانلودستان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 
برخی ویژگی های نرم افزار :NETGATE Spy Emergency
- از بین بردن انواع نرم افزارهای جاسوسی و دیگر مخرب های اینترنتی.
- اسکن اطلاعات هارد دیسک.
- قابلیت بروز رسانی.
- سازگار با مرورگرهای اینترنتی چون: IE , Opera , Firefox
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز.
- و...
 

  • تاریخ: یک شنبه 24 بهمن 1389برچسب: * نرم افزار, * نرم افزار آنتی تروجان, * نرم افزار جلوگیری از سرفت اطلاعات, * نرم افزار جديد, * نرم افزار ضد هک, * آنتی هک, * جلوگیری از سرقت اطلاعات, * حذف برنامه های جاسوسی, * حذف تبلیغات یاهو مسنجر, * حذف تبلیغات سایت, * دانلود, * دانلود NETGATE Spy Emergency, * دانلود نرم افزار, * دانلود نرم افزار 2011, * دانلود نرم افزار جديد, * دانلود اخرين ورژن نرم افزار, * دانلود جديد ترين نرم افزار, * دانلود رايگان, * دانلود رايگان نرم افزار, * سايت دانلود نرم افزار ,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان