دانلود مجموعه کامپوننت های زبان دات نت Developer Express DXperience Universal 2010
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)
 
چارچوب دات‌نت به مجموعه زبان‌های توسعه و فناوری‌های مرتبطی گفته می‌شود که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۱ عرضه شد. این چارچوب کاری (framework) باعث توانمندی و سازگاری زبانهای مختلف برنامه نویسی می‌گردد که در آن عرضه شده‌اند. برنامه نویسی دات نت به دلیل سهولت بیشتر و سادگی بسیاری امور به نسبت دیگر زبان های برنامه نویسی از محبوبیت بالایی برخوردار است. به همین دلیل امروز مجموعه از کامپوننت های این زبان را برای شما آماده کرده ایم. کامپوننت ها در زبان برنامه نویسی دات نت باعث سادگی و سرعت عمل بیشتر در انجام بسیاری از کارها می شوند و هرکدام برای انجام کاری خاص طراحی شده اند. به همین دلیل بسیاری از برنامه نویسان در پروژه های خود از کامپوننت ها استفاده می کنند تا هم در وقت صرفه جویی شود و هم نتیجه ای به مراتب قابل اطمینان تر حاصل شود چراکه کامپوننت ها تست شده اند و کمتر دچار نقص می شوند. مجموعه جدید کامپوننت های دات نت که سازگاری کامل با ویندوز ویستا و سون دارند را همراه با سورس آنها هم اکنون می توانید از سایت دانلودستان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

 

 


  • تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب: * مجموعه کامپوننت های زبان برنامه نویسی دات نت, * نرم افزار, * نرم افزار جديد, * کامپوننت دات نت, * دانلود, * دانلود component, * دانلود Developer Express DXperience Universal 2010, * دانلود نرم افزار, * دانلود نرم افزار 2011, * دانلود نرم افزار جديد, * دانلود کامپوننت, * دانلود اخرين ورژن نرم افزار, * دانلود جديد ترين نرم افزار, * دانلود رايگان, * دانلود رايگان نرم افزار, * سايت دانلود نرم افزار ,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان