دانلود آپدیت جدید بازی Commander Conquest of the Americas
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)


نام بازی: Commander Conquest of the Americas Update 3-SKIDROW
پلتفورم : pc
ژانراکشن : استراتژی
سال انتشار: 18.01.2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Eng
ناشر: Paradox Interactive
توسعه یافته : Nitro Games
درجه بندی سنی : M

امروز یک سورپرایز برای دوست داران بازی های قدیمی داریم.نام این بازی Commander Conquest of the Americas میباشد که در سال 2010 توسط کمپانی Paradox Interactive منتشر و توسط Nitro Games حمایت شد.توجه کنید از این لحاظ میگوییم بازی قدیمی زیرا که با دیدن عکس هایی از محیط بازی در ادامه مطلب قطعا یاد بازی زیبا و قدیمی Cossacks - Back To War خواهید افتاد.توجه کنید آپدیت این بازی که در 18 ژانویه 2011 منتشر شده است را برای شما اماده کرده ایم.پس برای اجرای این بازی احتیاج به نصب نسخه الی بازی میباشد و سپس برای اضافه شدن مراحل و رفع باگ های بازی و دیگر امکانات این پچ را نصب نمایید. در این بازی هر دو عنصر تجارت و استراتژی وجود دارند و شما به سختی میتوانید این دو را از یکدیگر جدا نمایید. این بازی در قرن 16 رخ میدخد.زمانی که دولت ها علیه ظالمان زمان یا همان امریکا بر میخیزند.که این امر از نام بازی نیز کاملا روشن میباشد. البته این بازی دارای نقاط ضعفی هم هست که قطعا با این پچ کاملا این باگ ها و مشکلات رفع شده و تنها چیزی که در این بازی میبینید جز زیبایی چیزه دیگری نیست. متاسفانه این بازی در سایت پر طرفدار گیم اسپات امتیاز 6.5 از 10 را گرفته است.البته این امتیاز میانگین امتیاز منتقد و امتیاز گیمر ها میباشد.جالب است بدانید گیمر ها به این بازی امتیاز 7.1 و منتقد امتیاز 6.1 را داده است. این امتیاز ها کلی میباشد و با توجه به گرافیک -صداگذاری - موسیقی متن - گیم پلی - فیزیک و بقیه موارد داده شده است..

دانلود این بازی یه همراه تصاویری از محیط بازی  و راهنمای نصب در ادامه مطلب....

 

 


  • تاریخ: دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب: * بازي پي سي, * دانلود کرک Commander Conquest of the Americas, * دانلود بازي, * دانلود بازي Commander Conquest of the Americas, * دانلود بازي فکري, * دانلود بازي فکري پر حجم, * دانلود بازي هاي اکشن پر حجم, * دانلود بازي هاي خفن, * دانلود بازي کمپاني اکتيويژن, * دانلود بازي کامپيوتر, * دانلود بازي گرافيکي پر حجم, * دانلود بازي پر حجم براي کامپيوتر, * دانلود بازي پر حجم جنگي, * دانلود بازي استراتژی, * دانلود بازي جنگي, * دانلود بازي جذاب رايانه, * دانلود بازي خشن, * دانلود بازي رايانه اي, * دانلود بازي زيبا پر حجم, * دانلود بازي سوم شخص, * دانلود بازيCommander Conquest of the Americas ,
  • نظرات شما عزیزان:

    دانیال
    ساعت14:34---25 بهمن 1389
    سلام پیام تبادل بنر داده بودین.این هم کد بنر من بذارید و کد بنرتون رو بفرستید ممنون




    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان