تبدیل فایلهای Powerpoint به فایل exe : DzSoft PowerPoint Slide Show Converter 3.2.2.2
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

برنامه PowerPoint Slide Show Converter نرم افزاری است که شما را قادر میسازد تا فایلهای پاور پوینت مایکروساف را به همراه اسلایدهای کامل آن به فایل اجرایی exe تبدیل کرده و در سایر کامپیوترها قابل اجرا سازید.
فایل ایجاد شده را میتوانید در تمام نسخه های ویندوز اعم از Windows 95, 98, Me, NT 4.0, 2000, XP, 2003 و ویندوز ویستا و ویندوز 7 بدون نیاز به داشتن برنامه اصلی و بطور مستقیم اجرا کنید .

اگر شما قصد دارید مقاله ی خود را ارائه دهید و یا اگر قصد دارید برای محصول خود بازار یابی کرده و توضیحات لازم را توسط برنامه پاور پوینت نوشته و آماده کنید وبه همراه سی دی محصول یا از طریق نت عرضه کنید اما از صحت اجزای فایل در سایر سیستم ها مطمئن نیستید میتوانید از این برنامه بهره ببرید . در اینصورت نیازی به هیچ نسخه ای از پاورپوینت بر روی کامپیوتر کاربر نخواهد بود و او با خیال راحت و بدون هیچ مشکلی میتواند اسلایدهای شما را تماشا کند.

دیگر برای نمایش فایلهای پرکاربرد پاورپوینت نیازی به استفاده از خود برنامه نیست. شما میتوانید به صورت کاملا پیشرفته و با امکانات اضافی از اسلایدهای پاورپوینت لذت ببرید.
تبدیل فایلها از پاور پوینت به exe یه فرآیند یک طرفه است و نمیتوان فایل ppt یا فایل پاور پوینت را از آن استخراج کرد یعنی به هیچ وجه امکان ترمیم یا دستکاری فایل نخواهد بود. بنابراین می توان گفت این کار باعث حفاظت از اطلاعات و کپی رایت آن خواهد شد و از دسترسی های غیر مجاز جلوگیری خواهد کرد

 

دانلود نرم افزار در ادامه مطلب...

download دانلود (حجم: 8.77 مگابایت) - سرور سایت
password رمز عبور: www.downloadina.com


  • تاریخ: چهار شنبه 27 بهمن 1389برچسب:جرای پاورپوینت بدون نیاز به برنامه, اجرای آسان فایل پاور پوینت, تبدیل powerpoint به exe, تبدیل فایل پاورپوینت به فایل اجرایی, تبدیل پاورپوینت به exe, حفاظت از فایل پاورپوینت,
  • نظرات شما عزیزان:

    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان