اس ام اس های خنده دار و سرکاری جدید
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

http://dl.lxl.ir/mojtaba./picture/3/sms-funy-www.lxl.ir.jpg

 

 

 

 

گر به تو افتدم نظر ، چهره به چهره، رو به رو

پا به فرار می نهم ، کوچه به کوچه ، کو به کو !

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

جات تو دلمه!

فقط جاتو خیس نکنی!

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

به غضنفر میگن : سگتون بچه ی ما را گاز گرفته ، میگه:

اولا سگ ما گاز نمی گیره ، ثانیا سگ ما همیشه بسته است ، ثالثا ما سگ نداریم !

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

هاپ هاپ
هووو هووو
واق واق
اووو اووو !

خوب اگه همین طور تمرین کنی سگ خوبی می شی !

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

خواستم خونه عشقو تو قلبت بسازم ، اما شهرداری مجوز نداد !

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

تو را به اندازه وزن یک دایناسور دوست می دارم!

اما عجله نکن! چون به اندازه ۶۴ میلیون سالی که منقرض شده اسکولت کردم!

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

مخابرات طرح دقایق رایگان رو برای تمامی خطوط ارائه کرده. اگر حروف رمز

(lokso-mtci-ir-free)

رو به صورت برعکس به شماره ۳۰۰۰۰۹۰ اس ام اس کنی

معلوم می شه خیلی اوسکولی!

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

پرستو و پونه و پردیس پریدن پشت پاترول و رفتن پیک نیک

توی راه پسته و پرتقال و پشمک و پنیر خریدند

یه دفعه پاترول با یه پیکان تصادف کرد و پنجره شکست و چرخ پنچر شد.

پاترول پنج تا پشتک زد پرت شد تو پرتگاه

تو هم بپر یه پتک پیدا کن بزن تو سرت

تا دیگه این پرت و پلاها رو تا آخر نخونی!

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

دعاهای بنزینی:

۱- بنزین به قبرت بباره!

۲- التماس بنزین

۳- دست به هر چی می زنی بنزین شه!

۴- خدا بنزینت بده. سه لیتر در دنیا، صد لیتر در آخرت!

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

زیبایی صورتت را به آرایشگر و وسایل آرایشی ات تبریک می گویم!

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

۸ چیز از ۸ چیز هیچ وقت سیر نمی شه:

۱٫ چشم از نگاه

۲٫ زمین از باران

۳٫ گدا از پول

۴٫ عالم از علم

۵٫ دریا از آب

۶٫ آتش از هیزم

۷٫ حریص از مال

۸٫ تو از من!

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

شما برنده یک دستگاه ماکسیما، یک باب منزل مسکونی

و ماهانه ۵۰۰هزار تومان را سراغ نداری؟ گفتم شاید امر خیری صورت گرفت !

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

ورژن جدید :

همیشه پشت سر هر مرد موفق، زنی است که . . .

انگشت به دهان مانده !

.
www.downloadsstan.loxblog.com

.

وقتی ازت دورم فکر نکنی فراموشت می کنما، نه!

فقط بهت فرصت می دم دلت برام تنگ بشه !

.

www.downloadsstan.loxblog.com

.

نرو پایین سر کاریه
.
.
.
نرو
.
.
.
نرو
.
.
.
سلام، آفرین که به حرف شیطون گوش نکردی، من این پایین منتظرت بودم

می‌خواستم بگم: مسواک بزن همیشه تا دندونات تمیز شه!

کسانی که اس ام اس جدید داغ دارند برای ما ارسال کنند تا در اولین فرصت در سایت قرار بگیره

(*sms : * 0938 132 9963 *)


  • تاریخ: 24 مهر 1389برچسب:, پیامک های روز دختر سال 89, پیامک های روز دختر و ولادت حضرت معصومه, پیامک های زیبای روز دختر, پیامک های مناسبتی, پیامک های مناسبتی روز دختر, پیامک های ولادت حضرت معصومه, پیامک ویژه روز دختر,
  • نظرات شما عزیزان:

    امير
    ساعت17:42---28 مهر 1389
    سلام
    من لينكتون كردم
    اگه دوست داشتي منو به نام زير لينك كن
    just come in and see us


    aryan
    ساعت13:39---27 مهر 1389
    شما لینک شدید

    با نام فناوری روز لینک کنید

    www.fanavaryerooz.mihanblog.com


    دی جی محمد تاوان
    ساعت12:12---27 مهر 1389
    سلام شما لینک شدید

    من رو با نام ★۩۞۩انواع جوک و اس ام اس***انواع عکس و مطالب عاشقانه***دانلود انواع فایل***مطالب اموزشی و...★۩۞۩
    لینک کنید.


    ساناز
    ساعت0:27---27 مهر 1389
    سلام عزیزم

    من سانازم 21 سالمهف از مطالب وبلاگت خیلی خوشم اومد به همین خاطر در وبلاگم لینکت کردم خواهش می کنم تو هم منو با نام ((مدل کده +18)) لینک کن. مرسی

    ((مدل کده +18))

    www.modelkadeh.mihanblog.com


    تبادل لینک اتوماتیک
    ساعت13:24---26 مهر 1389
    سلام. آماده تبادل لینک هستیم. حتما سر بزنید

    سارا
    ساعت13:23---26 مهر 1389
    دوست عزیز لینک شدی
    http://www.eshghhamid.mihanblog.com/


    محمود
    ساعت12:08---25 مهر 1389
    سلام دوست من
    من شما را لینک کردم شما هم منو بنام یا هو
    وادرس وبم لینک کنید و به من اطلاع دهید


    LetsLink2
    ساعت22:57---24 مهر 1389
    دوست خوبم لینک شدی تو هم منو با نام :
    LetsLink2.com هر آنچه برای سرگرمی می خواهید
    اد کن
    مرسی
    در ضمن مایل بودی همکاری بیشتر داشته باشیم


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان