دانلود بازی هلیکوپتر جنگی کامپیوتر با حجم کم و پرتابل – Portable Air Assault v1.0
تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

Air Assault از گونه بازیهایی میباشد که با وجود سادگی میتواند بسیار سرگرم کننده باشد در این بازی شما در نقش خلبان هلیکوپتری ظاهر میگردید که در طول مسافت طولانی با انواع تجهیزات نظامی دشمن نظیر هواپیما ، کشتی ، زیردریایی و آتشبارهای دفاع هوایی روبرو میگردید که درصورتی که نتوانید آنها را از بین ببرید به شما حمله نموده و ممکن است باعث نابودیتان گردند …. کنترل هلیکوپتر و شلیک توسط موس صورت میگیرد و قبل از شروع بازی امکان استفاده از منو آموزشی در نظر گرفته شده است و بازی بدون نیاز به نصب و از نظر امنیتی توسط آنتی ویروسهای Nod32 و Norton کنترل گردیده است. هم اکنون این بازی کامپیوتر بصورت رایگان در ادامه مطلب از سایت دانلودستان قابل دریافت می باشد.

دانلود با لینک مستقیم

دانلود با لینک کمکی

حجم فایل : ۲۱٫۹  مگابایت

پسورد فایل : www.tehrandownload.ir


  • تاریخ: 29 مهر 1389برچسب: * دانلود, * پرتابل, Portable Air Assault v1,0, بازی اکشن, بازی تکشن, بازی جنگی, بازی زیبا, بازی هلوکوپتر جنگی, بازی هیجانی, تهران دانلود, دانلود بازی, دانلود بازی اکشن, دانلود بازی جنگی, دانلود بازی هلوکوپتر, دانلود بازی هلوکوپتر جنگی, دانلود بازی هلوکوپتر جنگی کامپیوتر, سایت دانلود بازی کم حجم, مرجع بازی ایران, مرجع دانلود بازی ایران, هلیکوپتر,
  • نظرات شما عزیزان:

    مریم
    ساعت20:21---30 مهر 1389
    سلام
    ازاینکه به من سر زدی ممنونم من لینکت کردم خوشحال می شم لینکم کنی درضمن من عاشق نرم افزار های کامپیوتری هستم وپنج سال تمام مقام اول طراحان نرم افزار بودم مطمئن باش من وتمام خانوادم از نرم افزارات استفاده می کنیم مرسی


    پرنیا
    ساعت21:57---29 مهر 1389
    سلام دوست عزیز.

    همونطور که خواسته بودین لینکتون کردم.

    شما هم من رو به اسم « پرنیا بلاگ » و در قسمت توضیحات (عکس های ندیدنی)

    لینک کنید.

    ممنون.


    نام :
    آدرس ایمیل:
    وب سایت/بلاگ :
    متن پیام:
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

     

     

     

    عکس شما

    آپلود عکس دلخواه:



    درباره وبلاگ


    هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
    موضوعات
    آخرین مطالب
    پيوندها

    تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان